آخرین خبرها

ذکر های مجرب برای آرامش و رفع سختی های زندگی

ذکر های مجرب برای آرامش و رفع سختی های زندگی

قصد داریم در این پست به شما عزیزان در سایت ملکوت 786، ذکر های مجرب برای آرامش و رفع سختی های زندگی را شرح دهیم که رهگشا است و سبب می شود اگر دچار استرس، واهمه و ترس هستید حتما ذکر های مجرب برای آرامش و رفع سختی های زندگی را بخوانید که تجربه شده است. زندگی گاه به سمتی می رود که احساس می کنید دچار سختی های زیادی شوید.

720783063960279673 ادعيه و اذكار
ذکر های مجرب برای آرامش و رفع سختی های زندگی

ذکر های مجرب برای آرامش و رفع سختی های زندگی,ذکر آرامش دهنده,ذکر آرامش روح,ذکر آرامش دهنده قلب,ذکر آرامش روح و روان,ذکر آرامش روحی,ذکر آرامش بهجت,ذکر آرامش کودک,ذکر آرامش روان,ذکر آرامش داشتن,ذکر آرامش انسان,ذکر رفع سختی,ذکر برای رفع سختی,ذکر دفع بلا ماه صفر,ذکر های دفع بلا,ذکر هایی برای دفع بلا,

ذکر های مجرب برای آرامش و رفع سختی های زندگی

گفتیم به طور كلی یاد خداوند به هر شكل و صورتی موجب آرامش قلب است، در این میان بیان شده است که گفتن ذكر «ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّةَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم» در ایجاد آرامش نیز نقش موثری دارد .

میرزا احمد آشتیانی (ره) در كتاب هدیه احمدی آورده اند: علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان فرمودند: جهت آرامش پیدا كردن دست روی سینه بگذارید و در حالت نشسته و ایستاده چند مرتبه ایه 28 سوره رعد را بخوانید: «الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِكرِ اللهِ اَلا بذِكرِ الله تَطمَئِنُ القلوب» … در ایجاد ارامش بسیارموثر است.

 

در حدیث می خوانیم كه از وصایایی كه پیامبر  صلّی الله علیه و آله به علی علیه السّلام فرمود این بود: ای علی سه كار است كه این امت طاقت آن را ندارند (و از همه كس ساخته نیست) 1- مواسات با برادران دینی در مال، 2 ـ و حق مردم را از خویشتن دادن، 3 ـ  و یاد خدا در هر حال ولی یاد خدا (تنها) سبحان الله و الحمد الله و لا اله الا الله و الله اكبر نیست بلكه یاد خدا آن است كه هنگامی كه انسان در برابر حرامی قرار می گیرد از خدا بترسد و آن را ترك گوید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *