آخرین خبرها

ذکر های گره گشا برای رفع سخت ترین مشکلات و گرفتاری ها

ذکر های گره گشا برای رفع سخت ترین مشکلات و گرفتاری ها

امروز و در این مطلب به شما اذکار رهگشا و گره گشایی را شرح می دهیم که سبب می شوند مشکلات حل شده و اگر احساس می کنید وضعیت زندگی تان بهبود نیافته است حتما نیاز پیدا می کنید که این دعا را بار ها و بار ها بخوانید و از خداوند متعال بخواهید شما را در مسیر سخت زندگی یاری کند که اگر چنین نباشد قطعا با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد.

2786378603609273 ادعيه و اذكار سبک زندگی
ذکر های گره گشا برای رفع سخت ترین مشکلات و گرفتاری ها

ذکر های گره گشا برای رفع سخت ترین مشکلات و گرفتاری ها,ذكر هاي مجرب,ذکر های مجرب برای ازدواج,ذکر های مجرب برای حاجت,ذکر های مجرب برای استجابت دعا,ذکر های مجرب برای شفای بیمار,ذکر های مجرب برای گشایش بخت,ذکر های مجرب برای محبت,ذکر های مجرب برای براورده شدن حاجت,ذکر های مجرب از شیخ بهایی,ذکر های مجرب برای بچه دار شدن,ذکر های مجرب حاجت روایی,ذکر های مجرب شیخ بهایی,ذکر های مجرب ماه رمضان,ختم ذکر های مجرب,انواع ذکر های مجرب,کانال ذکر های مجرب,ذکر های بسیار مجرب,ذکرهای خیلی مجرب,

ذکر های گره گشا برای رفع سخت ترین مشکلات و گرفتاری ها

از سيد بحرالعلوم قدس سره نقل شده كه فرمود: بعد از ((تهذيب اخلاق )) بختوم مشغول شدم و چهل شبانه روز به ختم ((يا الله )) مشغول شدم (66 بار هر نوبت ) و شروط ختم را از ((تقوى )) مراعات مى كردم . شب چهل ، شب عرفه بود در حرم مطهر حضرت امام حسين عليه السلام ، نزديك قبور شهدا شخصى آمد و سيبى به دست من داد و من آن سيب را بوئيدم ، بوى مشك و عنبر مى داد. نزديك بود بيهوش شوم ، بعدها دانستم آن چه دانسته ام از بركت آن سيب است . پس بايد ختم گيرنده ((تقوا)) را رعايت كند.

هر كه بين نماز صبح و نافله اش سوره حمد را 41 مرتبه چهل روز بدون فاصله بخواند، خداوند حاجت او را برآورده مى كند هرچه كه باشد (البته حاجت شرعى ) حتى اگر بنيت اولاد باشد خدا اولاد روزى او مى كند.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *