آخرین خبرها

روش توسل به ابوالفضل العباس (ع) برای حاجت روایی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به روش توسل به ابوالفضل العباس (ع) برای حاجت روایی پرداخته ایم. برای رواشدن حاجت و حاجت روایی و برآورده شدن حاجت و رسیدن به خواسته ها طبق مطلب عنوان شده به ابوالفضل العباس توسل نمایید که ان شاء الله کارگشا باشد.

0D240F15-6482-49EA-80D2-3B5751531EF4-300x188 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب دعای حاجت روایی

روش توسل به ابوالفضل العباس (ع) برای حاجت روایی,طریقه توسل به حضرت ابوالفضل (ع) برای برآورده شدن حاجت,توسل به حضرت ابوالفضل برای حاجت,طریقه متوسل شدن به حضرت ابوالفضل (ع),توسل برای طلب حاجت,توسل سریع الاجابه مخصوص حاجت گرفتن,ختم دعای توسل به حضرت ابوالفضل (ع)

روش توسل به ابوالفضل العباس (ع) برای حاجت روایی 

در گوهر شب چراغ آورده است که میان نماز مغرب و عشاء دو رکعت نماز حاجت بجای آورد در یک وقت و یک ساعت تا چهل و یک شب و شب آخر را به گرو نگاه دارد تا وقتی که حاجت روا گردد و بعد از آن بخواند و ختم نماید.

یا مَنْ یُجیبُ الْمُضْطَرَّ اِذا دُعاءُ وَ یَکْشِفُ السُّوء یا رَبَّ یا رَبَّ یا رَبَّ یا عَبّاسِ بنِ عَلِی بْنِ اَبیطالِبٍ اَلأمان اَلأمان اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی

آن قدر کلمه الامان و ادرکنی را تکرار نماید که نفس قطع شود انشاءا… به مقصود نائل گردد.

***********************************

از حضرت سلمان فارسی رحمه الله روایت شده اگر کسی ده روز بعد از نماز صبح قبل از سخن گفتن با کسی، سوره یس را بخواند و این دعا را قبل از تلاوت سوره مزبور ده مرتبه بخواند بعد سوره را بخواند هر حاجتی را که بخواهد انجام شود. انشاءالله زیرا که اسم اعظم خداوندی در این داع است ودعا است:

«بسم الله الرحمن الرحیم، یا قدیم یا دائم یا حی و یا قیوم یا فرد و یا وتر یا واحد یا احد یا صمد یا من لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفواً احد و صلی الله علی محمد و اله اجمعین برحمتک یا ارحم الراحمین.»

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *