آخرین خبرها

سوره های مجرب برای شفای درد و بیماری

سوره های مجرب برای شفای درد و بیماری

در یکی دیگر از پست های سایت ملکوت 786 قصد داریم دعا های اسلامی بخوانیم که بر اساس دستورات و آیه های قرآن هستند و باعث می شوند اگر درگیر بیماری ها و امراض سخت هستید هر چه زود تر از این وضعیت نجات پیدا کنید.

02630876378260 دعا و ختم مجرب شفای بیماری
سوره های مجرب برای شفای درد و بیماری

سوره های مجرب برای شفای درد و بیماری,دعای شفای درد,دعای شفای درد پا,دعای شفای درد دندان,دعای شفای دردهای جسمی,دعای شفای درد معده,دعای شفای درد کمر,دعای شفای درد کلیه,دعای شفای درد زانو,دعای شفای درد قلب,دعای شفای درد چشم

سوره های مجرب برای شفای درد و بیماری

امام صادق(ع) فرمود: برای هر چیزی قلبی است و قلب قرآن سوره یس است پس کسی که در روز سوره یس را بخواند (از خطرات و بلایا) محافظت می‌شود و جزو روزی گیرندگان قرار می‌گیرد تا این که شب شود. و کسی که این سوره را در شب قبل از خوابیدن بخواند، خداوند هزار ملک برای محافظت از او در مقابل تمامی شیاطین رانده شده و تمامی آفات، قرار می‌دهد و اگر کسی آن روز بمیرد خداوند او را داخل بهشت می‌نماید.
و در روایتی دیگر آمده است که خواندن این سوره برای دنیا، آخرت و محفوظ ماندن از تمامی آفات و بلاها که خود انسان و خانواده و مال را تهدید می‌کند، مفید می‌باشد.
در روایت آمده است: کسی که کمبود عقلی دارد به او سوره یس را بخوانید و یا بنویسید و به او بخورانید که مفید است و اگر با آب زعفران در ظرفی شیشه‌ای نوشته شود و خورده شود بهتر است و باعث رهایی از آن بیماری می‌شود.
امام صادق (ع) فرمود: کسی که هر جمعه سوره صافات را بخواند از هر نوع آفتی در امان است و در زندگی دنیایی‌اش تمام بلیّات از او دفع می‌گردد، و نیز در این دنیا روزی وسیعی به او داده می‌شود و به مال و فرزند و بدن او از طرف شیطان رانده شده، ستمگر و دشمن آسیبی نمی‌رسد.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *