آخرین خبرها

سوره و دعای مجرب برای سلامتی جنین و پسردار شدن

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  سوره و دعای مجرب برای سلامتی جنین و پسردار شدن پرداخته ایم ان شاءالله  با دعاهای مجرب سلامت متولد خواهد شد . 

دعای سلامتی جنین,دعا سلامت جنین,دعای سلامتی جنین در شکم,دعا سلامتی نوزاد,دعا برای سلامتی جنین و پسر شدن,دعا پسردار شدن,دعا پسردار شدن در مفاتیح,دعای پسردار شدن اهل سنت,دعای پسر دار شدن در حلیه المتقین,دعای پسر دار شدن در گنج های معنوی,دعای پسر دار شدن با انار,دعا سقط شدن جنین,دعا برای سقط نشدن جنین,دعا برای سقط شدن جنین ,دعای مجرب برای سقط نشدن جنین      

سوره-و-دعای-مجرب-برای-سلامتی-جنین-و-پسردار-شدن-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
سوره و دعای مجرب برای سلامتی جنین و پسردار شدن

سوره قرآن برای سلامتی جنین            

پیامبر اسلام (ص) برای سقط نشدن جنین و سلامتی جنین ، خواندن سوره حجرات را توصیه کرده است . ذکر برای سلامتی جنین یا سوره برای سلامتی جنین : خواندن سوره قلم تأثیر گذار است . خانم باردار و همسرش در صورت امکان هر روز سوره محمد (ص) را بخوانند .
سوره محمد (ص) باعث خوش اخلاقی و جذابی جنین و فرزند شما خواهد شد . شب‌ها سوره واقعه را بخوانید خواندن سوره فتح خواندن سوره مبارکه “والعصر” موجب صبوری جنین می شود . برای رشد و سلامت جسمانی جنین سوره فجر را بخوانید . برای پاک‌دامنی فرزند دختر سوره نور را قرائت کنید  . برای دانایی و عالم شدن فرزند سوره لقمان را بخوانید .                 

 

استغفار برای پسر شدن جنین                 

استغفار در پسر شدن فرزند نقش دارد ، چنانچه در قرآن ذکر شده است  
﴿ اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ إِنَّهُ کانَ غَفَّاراً یُرْسِلِ السَّماءَ عَلَیْکُمْ مِدْراراً وَ یُمْدِدْکُمْ بِأَمْوالٍ وَ بَنِینَ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ جَنَّاتٍ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ أَنْهاراً ﴾ (سوره نوح، آیات 10 تا 12)    
پس [به آنان] گفتم : از پروردگارتان آمرزش بخواهید که او همواره بسیار آمرزنده است . تا بر شما از آسمان باران پی در پی و با برکت فرستد ، و شما را با اموال و فرزندان فراوان کمک کند و باغ های سرسبز و نهرهای جاری در اختیارتان قرار دهد . 
خداوند فرموده است «اولاد» یا «بنات»، بلکه فرمودند : «بنین» که به معنای فرزندان پسر است.            

 

دستور امام باقر (ع) برای پسردار شدن                       

امام باقر (ع) فرمود : « سه روز پس از نماز عشا و نماز صبح 70 بار می‌گویی : « سُبْحَانَ اللَّه » و 70 بار می‌گویی : « اَسْتَغْفِرُ اللَّه » و پس از آن ذکر خود را با این آیه از قرآن تمام می‌کنی : 
« اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ اِنَّهُ کانَ غَفَّاراً یُرْسِلِ السَّماءَ عَلَیْکُمْ مِدْراراً وَ یُمْدِدْکُمْ بِاَمْوالٍ وَ بَنِینَ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ جَنَّاتٍ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ اَنْهاراً »
و در شب سوم این اعمال، با همسر خود آمیزش کن . به خواست خدا پسری با اعتدال به تو داده خواهد شد.»                                  

 

برگرفته از سایت اهنوس 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *