آخرین خبرها

طریقه ختم چهل روزه ذکر یونسیه – ختم ذکر یونسیه برای حاجت مهم

در این نوشته از سایت ملکوت 786 طریقه ختم چهل روزه ذکر یونسیه – ختم ذکر یونسیه برای حاجت مهم را برای شما دوستان قرار دادیم . ذکر یونسیه دارای آثار و برکات زیادی می باشد . ختم ذکر یونسیه تاثیر زیادی در براورده شدن حاجت ها و رسیدن به خواسته ها دارد . دستورالعمل ختم ذکر یونسیه را در ادامه مطلب از سایت ملکوت 786 قرار دادیم .

-ختم-چهل-روزه-ذکر-یونسیه-ختم-ذکر-یونسیه-برای-حاجت-مهم ادعيه و اذكار دعا و ختم مجرب دعای حاجت روایی

طریقه ختم چهل روزه ذکر یونسیه – ختم ذکر یونسیه برای حاجت مهم,ختم مجرب ذکر یونسیه,ختم ذکر یونسیه جهت حاجت,روش ختم ذکر یونسیه,ذکر مجرب برای حاجت گرفتن,آموزش نحوه ختم کردن ذکر یونسیه

چگونگی ختم ذکر یونسیه :

ختم های ذکر یونسیه را 400، 700، 7000، 4000،3000 و 1001 بار گفته اند که بستگی به دستور استاد و قابلیت طالب دارد. اما عدد 400 برای همه آن هم شب ها بعد از نماز عشاء تا هر وقت شب در سجده نافع است.

از بسیاری از بزرگان ختم ذکر یونسیه با عدد 400 مرتبه در سجده خصوصا در میان نماز مغرب و عشا و یا قبل از اذان صبح و یا بین الطلوعین جهت افاضات روحانی نقل شده است.

ناگفته نماند که این ختم به منزله توبه ای حقیقی است. اگر خالصانه برای خدا بجای آورده شود اثر شگرفی در پیشبرد انسان دارد .

وقتی از مرحوم آیت الله کشمیری پرسیدند بهترین کار برای سالک در کدام یک از اعمال عبادی است؟ فرمودند: بهترین آن سجده است که ذکر یونسیه در آن گفته شود و فرمودند: امان ذکر یونسیه موجب اتصال به ارواح و باز شدن چشم برزخی می گردد.

************************************

منبع : سایت ملکوت 786 سایت اذکار و ادعیه و ختومات مجرب قرآنی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *