آخرین خبرها

طریقه ختم چهل روزه سوره انعام برای رواشدن حاجات مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به طریقه ختم چهل روزه سوره انعام برای رواشدن حاجات مجرب پرداخته ایم. برای حاجت روایی و طلب خواسته و آرزو و رسیدن به نیازها و مطالبات ختم مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

19C4A5FD-697F-4C4E-B0A3-FDD9A58D000E-300x133 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب دعای حاجت روایی

طریقه ختم چهل روزه سوره انعام برای رواشدن حاجات مجرب,روش ختم سوره انعام,دستورالعمل ختم سوره انعام,نحوه ختم چهل روزه سوره انعام,سوره انعام برای طلب حاجت,سوره انعام برای روا شدن حاجت,سوره انعام برای رسیدن به حاجت,سوره انعام برای حاجات و خواسته

طریقه ختم چهل روزه سوره انعام برای رواشدن حاجات مجرب 

از قدیم الایام ختم سوره ی انعام در جلسات معمول بوده و در بین آیات معین، دعاهایی نیز خوانده می شد ولی اخیراً بعضی از اهل علم این کار را خوب نمی دانند و می گویند در بین سوره، نخواندن دعا بهتر است، لطفاً دلیل این افراد و همچنین دلیل و چگونگی قرائت ختم انعام را توضیح دهید؟

پاسخ :

یکی از معجزات بزرگ و جاودان پیامبر عظیم الشان اسلام ـ صلی الله علیه و آله ـ قرآن مجید است. این کتاب آسمانی دارای کلمات و جملاتی است که هیچ بشری تا به حال نتوانسته مانند آن بیاورد در واقع محور زندگی فردی و اجتماعی همه ی انسان ها قرآن شریف است.

آنهایی که گفتند در بین سوره دعا نخواندن بهتر است، در پاسخ می توان گفت که اگر سند این ختم، صحیح باشد خواندن دعا در بین سوره ها مانعی ندارد.

در روایات آمده که از امام صادق (ع) فرمود:

«من قراء سوره‌ الرحمن فقال عند کل فبای الاء ربکما تکذبان لا بشیء من الائک رب اکذب فان قراها لیلا ثم مات مات شهیدا و ان قراها نهارا ثم مات مات شهیدا.»

کسی که سوره‌ الرحمن را بخواند و هر بار که آیه فبای آلاء ربکما تکذبان را خواند، این جمله را بگوید:

«لا بشیء من آلائک رب اکذب»

اگر این سوره را در شب بخواند و در آن شب بمیرد شهید مرده و اگر در روز بخواند و در آن روز بمیرد، شهید مرده است.

از این روایت استفاده می شود که بین سوره دعا خواندن اشکالی ندارد.

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره‌ی مدیر قبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *