آخرین خبرها

طلسم سوزاندنی برای ایجاد محبت و عشق شخص مورد نظر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به طلسم سوزاندنی برای ایجاد محبت و عشق شخص مورد نظر پرداخته ایم. برای ایجاد عشق و علاقه و مهر و محبت و بی قراری معشوق دعا و طلسم مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

CB5184B2-3082-4F4A-9CCC-87B149D4C1D0-300x186 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب مهر و محبت

طلسم سوزاندنی برای ایجاد محبت و عشق شخص مورد نظر,طلسم ایجاد عشق و محبت سریع با سوزاندن نمک,طلسم مجرب محبت با سوزاندن نمک,طلسم سریع الاجابه مهر و محبت,قوی ترین طلسم تضمینی مهر و محبت,بهترین طلسم برای عشق و محبت فوری,طلسم سوزاندنی نمک برای مهر و محبت

طلسم سوزاندنی برای ایجاد محبت و عشق شخص مورد نظر

طلسم عشق و محبت یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین طلسم های علوم غریبه میباشد طلسم های عشق و محبت انواع و اقسامی دارد که برای شما یک به یک توضیح میدهیم در این پست از سایت علوم غریبه و طلسم شما را با انواع طلسم های عشق و محبت آشنا می کنیم فقط توجه داشته باشید که این طلسم ها را در راه درست استفاده کنید که اگر اینطور نشود ممکن است عواقبی داشته باشد که طلسم کننده را در بر بگیرد در ادامه مطلب بیشتر آشنا خواهیم شد

طلسم ایجاد عشق و محبت سریع با سوزاندن نمک

این طلسم برای ایجاد عشق سریع است که با سوزاندن نمک انجام می شود. آیات شریفه ذیل از سوره یس را بر هفت تکه یا دانه نمک بخواند (بصورت تک به تک) و بر آنها بدمد و سپس بگوید به اسم فلان فرزند فلان علی محبه فلان فرزند فلان (اسم شخص مورد نظر و مادرش و سپس اسم خودش و مادرش را بگوید) و سپس آن نمکها را یک یک در آتش بیاندازد . فرد مطلوبش بی قرار میشود و محبتش بسیار زیاد خواهد شد.

 (۵۵) وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره‌ی مدیر قبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *