آخرین خبرها

طلسم مجرب تخم مرغ برای ایجاد مهر و محبت و صمیمیت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به طلسم مجرب تخم مرغ برای ایجاد مهر و محبت و صمیمیت پرداخته ایم. برای ایجاد مهر و محبت فراوان دعا و طلسم مجرب و تضمینی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

49D208D8-53BE-4382-92F9-F7322F3D4471-300x227 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب مهر و محبت

طلسم مجرب تخم مرغ برای ایجاد مهر و محبت و صمیمیت ,طلسم محبت و محبوبیت یهودی روی تخم مرغ بسیار مجرب و تضمینی,طلسم محبت یهودی تخم مرغ,بهترین طلسم محبت یهودی,نوشتن طلسم محبت روی تخم مرغ,طلسم سریع الاجابه محبت روی تخم مرغ,طلسم عشق و محبت یهودی,طلسم محبوبیت فراوان بین دیگران

طلسم مجرب تخم مرغ برای ایجاد مهر و محبت و صمیمیت 

yahudi-doasite ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب مهر و محبت
طلسم محبت یهودی تخم مرغ

در این روش فرد با نوشتن ارقام و کدهایی روی تخم مرغ و دفن کردن آن درون خاک به محبوب شدن دست می‌یابد.

طلسم نویسان یهودی به این موضوع اعتقاد داشته‌ اند که طلسم با تخم مرغ توان ۱۲ قلب را دارد، یعنی فرد می‌تواند محبوبیت خود را تا ۱۲ برابر افزایش دهد.

فرد در این نوع طلسم یک سری کد که مختص به او می‌باشد و از طریق دعانویسان در اختیار او قرار گرفته به همراه نام خود و نام مادرش با مداد سیاه روی ۵ تخم مرغ نوشته و آن‌ها را در جای بدون تردد در زمین خاک می‌کند تا از این طریق محبت دیگران به او فزونی یابد.

برای به دست آوردن کدهای مربوط به شخص دعانویسان از علم اخترشناسی استفاده می‌کنند و با توجه به طالع فرد به این ارقام دست می‌یابند.

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره‌ی مدیر قبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *