آخرین خبرها

طلسم مجرب عطواکیل جلب محبت شخص مورد نظرسریع الاثر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  طلسم مجرب عطواکیل جلب محبت شخص مورد نظرسریع الاثر پرداخته ایم ان شاءالله محبت فرد مورد نظر به شما زیاد خواهد شد و جلب شما می شود . 

طلسم عطواکیل جلب محبت شخص مورد نظر (مجرب و تضمینی),طلسم مجرب جلب مهر و محبت,نحوه نوشتن طلسم محبت عطواکیل,طلسم برای جلب محبت شخص,طلسم قوی و تضمینی جلب محبت,طلسم عطواکیل برای مهر و محبت,طلسم سریع الاجابه جلب محبت و عشق, دعای محبت شخص مورد نظر,طلسم محبت فلفل,طلسم محبت فرزند به مادر,طلسم محبت فوری,طلسم محبت فوری شوهر

 

طلسم-مجرب-عطواکیل-جلب-محبت-شخص-مورد-نظرسریع-الاثر-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا مهر و محبت
طلسم مجرب عطواکیل جلب محبت شخص مورد نظرسریع الاثر

طلسم عطواکیل جلب محبت فرد مورد نظر

این حروف با موکلانشان که معروفند به حروف ترابی (خاکی) به این طریق نوشته و در ساعت سعد چال کنند

ب یارحمن عطواکیل یاسلام بر کیطائیل ی یا جبار محلمتائیل ن یا مصورلوحائیل ص یارازق لودائیل ف یا باسط حدودائیل ض یا مذل عطائیل و هذه عزیمتها عزمت علیک یا روح الارضه انت جوهر من جواهر العاشقین اجری اجری اجری یا عطواکیل فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان بحق یا رحمن افعل افعل افعل ما امرتک به واکلک علیه بطرفه العین و بحق من الّف بین یوسف وزلیخا الّف بین فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان بحق من یقول للشیء کن فیکون العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الواحا الواحا الواحا در قسمت فلان بن فلان

اول باید اسم کسی رو بنویسید با نام پدرش که میخواهد کسی را علاقمند به خود کند و در قسمت فلان بن فلان دوم باید اسم کسی را با نام پدرش بنویسید که می خواهید به شما یا شخص دیگری محبت پیدا کند اگر طرفی که میخواهید علاقمند شود و محبت پیدا کند زن است به جای بن باید بنت بنویسید . 

 

تسخير قلب شخص مجرب 

اگر شخص معینی را در ذهن دارید که می خواهید قلب او را تسخیر کنید می توانید از دعای تسخير قلب شخص معين که در زیر آمده استفاده کنید. این دعا بسیار قوی و سریع الاثر است. و باید یک خوراکی در نظر بگیرید و دعایی که در زیر آمده است را با خلوص نیت 7 مرتبه به آن بخوانید و به شخص مورد نظر بخورانید:

اَللهُمَّ انَتَ القادِرُ وَ اَنَا المَقدُور فَمَن یَدَعُ المَقدُورَ اِلَّا القادِرُ یا رَبِّ یا رَبِّ یا رَبِّ 

 

برگرفته از سایت دعاگو 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *