آخرین خبرها

طلسم محبت شدید خوراندنی برای جلب محبت و افزایش محبت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ طلسم محبت شدید خوراندنی برای جلب محبت و افزایش محبت پرداخته ایم ان شاءالله محبت بیشتر و شدیدتر می شود . 

طلسم محبت شدید خوراندنی برای جلب محبت و افزایش محبت, طلسم محبت شدید با فلفل سیاه, طلسم محبت شدید, طلسم محبت شدید خوراکی ,طلسم محبت شدید بدون بازگشت ,طلسم محبت شدید هندی, طلسم محبت شدید سوزاند, طلسم محبت شدید خوراندنی ,طلسم محبت در حد دیوانگی, طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه, طلسم محبت با پیاز, طلسم محبت سوزاندنی روی کاغذ, طلسم محبت فوری با میخ 

طلسم-محبت-شدید-خوراندنی-برای-جلب-افزایش-محبت-300x151 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه مهر و محبت
طلسم محبت شدید خوراندنی برای جلب افزایش محبت

طلسم محبت روی خوراکی 

برای مهر محبت و تحبیب قلب حلال بین دو نفر، دعای ذیل را به همان نیت بخواند. پس از یک هفته به اذن خداوند جل جلاله، مقصود حاصل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

( یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان و اسم مطلوب را ذکر کند)  الحمدلله رب العالمین(یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان) الرحمن الرحیم (یا ودود سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) مالک یوم الدین ( یا رقیب سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) إیاک نعبد و إیاک نستعین (یا ودود سخر و لین قلب فلان بن فلان) إهدنا الصراط المستقیم(یا رقیب سخر و لین قلب فلان بن فلان) صراط الذین أنعمت علیهم (یا ودود سخر و لین لی قللب فلان بن فلان) غیر المغضوب علیهم ولا الضالین ( یا رقیب سخر و لین لی فلان بن فلان).

 

طلسم جلب محبت سریع  

کسی که ازدواج نموده و با همسرش از لحاظ عشق و علاقه و مهر و محبت مشکل دارد و طرف مقابلش نسبت به او سرد شده است، با نام و یاد خداوند باریتعالی ۷۲ دانه فلفل سیاه کاملا سالم بردارد و آنها را در کف دست چپ گرفته و دانه به دانه در دهان قرار دهد و هر دانه را که در دهان میگذارد یک بار آیه الکرسی شریفه را بخواند و سپس فلفل را در آتش زغال اندازد.

پس از اینکه هر فلفل را در آتش می اندازد بگوید :

توکلو یاخدام هذه الایه الشریفه بجلب مجامع روحانیات فلان ابن فلانه حتى یاتینی ویصالحنی وابطلو ودمرو جمیع الاسحار والارصاد المرصوده لکرههی لی بحق هذه الایه ومافیها من السر والاسراروالنور والانوار بارک الله فیکم وعلیکم

 سپس با دانه دوم فلفل هم دقیقا همین کار را انجام دهد تا ۷۲ دانه فلفل تمام شود.

اگر این عمل بطور صحیح و به دقت سه شب متوالی انجام شود (بدون کم و زیاد) به اذن و اراده پروردگار سبحان و برکاتش هر گونه کینه و کراهت بین طرفین از بین خواهد رفت و هر گونه سحر و طلسم و چشم زخم و بستگی بین آنها از بین خواهد رفت و مهر و محبت و صمیمیت بین قلوب برخواهد گشت. و این از اسرار این آیه مبارکه شریفه است.

(۴۴۴)مرتبه این دعا ی زیر را بر قطعه ای نبات خوانده و به همسرتان دهید تا بخورد.

یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل

در حالتی که زن و شوهر با هم دعوا کرده اند و روی دیدن همدیگر را ندارند و هر دو بر موضع خود لج بازی و پافشاری میکنند ودر این مواقع باید شخص سومی واسطه شود این کار را انجام دهید.

_ ۱۰۰۱ مرتبه ذکر یا وَدود را بر دو عدد شیرینی یا قند یا آب نبات یا زولبیا بامیه یا مقداری شربت شیرین بخواند و به انها داده تا از آن بخورند.  ب:بر روی دو شیرینی یا اب نبات یا زولبیا بامیه یک بار سوره واقعه را بخوانید و بلافاصله بعد از آن این را بخوانید و به خوردشان دهید.

تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَهِ الشَّریفَه بِالمَحبَّه الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانه و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَهِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم.

 

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعاگو

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *