آخرین خبرها

طلسم و دعاهای قوی برای عاشق کردن معشوق و بازگشت معشوق

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ طلسم و دعاهای قوی برای عاشق کردن معشوق و بازگشت معشوق پرداخته ایم ان شاءالله معشوقه شما عاشق شما خواهد شد و به سمت شما جذب خواهد شد.

طلسم عاشق كردن دختر,طلسم عاشق كردن شوهر,طلسم عاشق كردن پسر از راه دور,طلسم عاشق كردن طرف مقابل,طلسم عاشق كردن مرد از راه دور,طلسم عاشق كردن دختر از راه دور,دعا عاشق كردن مرد,دعا عاشق كردن از راه دور

طلسم-و-دعاهای-قوی-برای-عاشق-کردن-معشوق-و-بازگشت-معشوق-300x150 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب
طلسم و دعاهای قوی برای عاشق کردن معشوق و بازگشت معشوق

طلسم از راه دور عاشق کردن 

برای اینکه بخواهید کسی را از راه دور عاشق خود کنید می توانید از طلسم از راه دور عاشق کردن استفاده کنید. به این صورت که باید 7 عدد سنگریزه برداشته و به هر کدام هفت مرتبه طلسم از راه دور عاشق کردن که در زیر آمده است را بخوانید و سپس یکی یکی در آتش بیندازید.

« تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد »

دعای بازگشت معشوق در یک روز

دعای بازگشت معشوق در یک روز بسیار سریع و فوری عمل کرده و با عزیز شدن نزد معشوق باعث برگرداندن عشق شما در یک روز می شود. دعای بازگشت معشوق در یک روز را که در زیر آمده است 1000 مرتبه بخوانید تا با ایجاد حس وابستگی معشوق بتوانید وی را خیلی فوری برگردانید.
« فَسُبْحَانَ الَّذی بیَدهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم »

دعای جلب محبت معشوق

برای رسیدن به معشوق و جلب محبت وی از راه دور، دعای زیر را یازده مرتبه قرائت کنید.

بسم الله الر حمن الرحیم
وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلان. 

 

منبع : سایت دعاشفا مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی  

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *