آخرین خبرها

طلسم و دعا برای جلب محبت و عاشق کردن معشوق از راه دور

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ طلسم و دعا برای جلب محبت و عاشق کردن معشوق از راه دور پرداخته ایم ان شاءالله فرد مورد نظر از راه دور جلب و جذب شما خواهد شد و محبت او نسبت به شما بیشتر خواهد شد . 

دعا برای جلب محبت شوهر,دعا برای جلب محبت پسر از راه دور,دعا برای جلب محبت شدید از راه دور,دعا برای جلب محبت پسر از راه دور ,دعا برای جلب محبت دیگران,دعا برای جلب محبت معشوق,دعا برای جلب محبت خانواده شوهر,دعا برای جلب محبت قوی,دعای عاشق كردن معشوق از راه دور,دعای عاشق كردن معشوق از راه دور,دعا عاشق شدن معشوق,دعای عاشق شدن معشوق خوردنی,دعای سریع عاشق كردن معشوق از راه دور    

طلسم-و-دعا-برای-جلب-محبت-و-عاشق-کردن-معشوق-از-راه-دور-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا متفرقه مهر و محبت
طلسم و دعا برای جلب محبت و عاشق کردن معشوق از راه دور

طلسم از راه دور جلب محبت   

برای جلب محبت شخص مورد نظر که به وی دسترسی ندارید باید از طلسم از راه دور جلب محبت استفاده کنید . برای این کار بایستی دعای جلب محبت از راه دور که در زیر آمده است را 10 مرتبه روی کاغذی نوشته و کاغذ را همیشه نزد خود نگه دارید .
« اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »     

 

طلسم از راه دور عاشق کردن     

برای اینکه بخواهید کسی را از راه دور عاشق خود کنید می توانید از طلسم از راه دور عاشق کردن استفاده کنید . به این صورت که باید 7 عدد سنگریزه برداشته و به هر کدام هفت مرتبه طلسم از راه دور عاشق کردن که در زیر آمده است را بخوانید و سپس یکی یکی در آتش بیندازید .
« تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد »          

 

طلسم محبت بسیار قوی    

طلسم محبت بسیار قوی بسیار فوری و بسیار قوی و سریع الاجابه است و باعث می شود تا قلب معشوقتان را تسخیر کنید . طلسم محبت بسیار قوی محبت معشوقتان را خیلی سریع جلب می کند و کمک می کند تا علاقه بینتان شدید شود . دعای محبت فوری که در زیر آمده را بر روی یک تکه کاغذ بنویسید و آن را در آتش بیندازید :  
اَللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَةِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَةِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ      

 

برگرفته از سایت دعاگو    

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *