آخرین خبرها

علائم جادوی سیاه و تفاوت جادوی سیاه و جن زدگی چیست

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ علائم جادوی سیاه و تفاوت جادوی سیاه و جن زدگی چیست پرداخته ایم اطلاعاتی در رابطه با جادوی سیاه داشته باشید و اگر علائمی دارید زیر نظر اساتید برتر ان شاءالله برطرف کنید جادو و جن زدگی از بین خواهد رفت .

اولین علائم و نشانه ها در سحر یا جادوی سیاه چیست ؟,نشانه های جادوی سیاه,علام سحر و جادوی سیاه,آثار و نشانه های جادوی سیاه چیست,جادوی سیاه چیست,علائم سحر و جادو و طلسم,از کجا بفهمیم سحر یا طلسم شده ایم,علامت و نشانه های جادوی سیاه و سحر و طلسم,علامت جادوی سیاه,نشانه های سحر و جادوی سیاه,آثار و علامت های سحر و طلسم,سحر و طلسم چه نشانه هایی دارد,روش باطل کردن طلسم و جادو 

علائم-جادوی-سیاه-و-تفاوت-جادوی-سیاه-و-جن-زدگی-چیست-300x156 دسته‌بندی نشده سحر و جادو و طلسم متفرقه
علائم جادوی سیاه و تفاوت جادوی سیاه و جن زدگی چیست

تفاوت بین جادوی سیاه و جن زدگی 

برخی از افراد به خاطر بروز برخی از مشکلات ماورایی که تو زندگی شون پیش میاد ممکنه از خودشون بپرسن که آیا دچار جن زدگی شدن و یا اینکه کسی به اونها جادوی سیاه فرستاده؟

تمایز بین اون دو کمی پیچیده هست چون گاهی جادوی سیاه به کمک جنهای شرور انجام میشه و ممکنه علائم جن زدگی و ابتلا به جادوی سیاه کمی مشابه هم باشه ولی به هر حال سعی داریم تو این پست مواردی از جادوی سیاه رو که در اون جن نقش نداره رو با علائم جن زدگی مقایسه کنیم : 

اگر علائم زیر رو دارید و عامل فیزیکی خاصی براش سراغ ندارید به احتمال زیاد تنها دچار جن زدگی شده اید : 

– بی خوابی شدید – بیدار شدن های مکرر از خواب به همراه استرس – تجربه بختک و عدم حرکت عضلات در زمان بین خواب و بیداری (مشابه فلج عضلات در رویابینی)

– کابوسهای غیر عادی – دیدن حیوانات خاص در کابوس مثل گربه، موش،سگ، مار، شیر و شتر و …

– راه رفتن در خواب – گریه یا خنده در خواب – دیدن خود در قبرستان یا مکانهای کثیف در رویا – دیدن موجودات عجیب بلند قد یا کوتاه قد یا سیاه رنگ در رویا – دیدن سایه تو بیداری – احساس کردن شخص دیگه ای کنار شما – نفرت ناگهانی از مقدسات – درد و فشار یا تجمع انرژی عجیب در نقطه ای از بدن

علائم بالا معمولا تو جن زدگی ها دیده میشه ولی بروز اونها ممکنه با چیزهای دیگه همپوشانی داشته باشه و الزاما نشانه تسخیر توسط جن نباشه.

اگر شخص مبتلا به جادوی سیاه شده باشه معمولا علائم زیر دیده میشه :

– از دست دادن ناگهانی کار و شکست مالی – نفرت یا عشق ناگهانی نسبت به شخص – بی زاری ناگهانی از همسر – بدن درد – افرادی که شما رو دوست دارن یه مرتبه ازتون فاصله میگیرن – بدشانسی های مکرر

اگر جادوگر همزمان در جادوی سیاه خودش از جن هم استفاده کرده باشه معمولا علائم زیر هم مشاهده می شه :

– درد هنگام خواب (انگار که کسی داره بدنتون رو سوزن سوزن میکنه) – دیدن سایه سیاه در طول روز – احساس تعقیب شدگی – احساس بیزاری نسبت به اعمال عبادی و اینکه اگر بخواید عبادت کنید احساس استرس و اضطراب میاد سراغتون تا شما رو از وضعیت عبادی خارج کنه.

 

علائم جادوی سیاه

گرچه روزانه اتفاقات مختلفی رخ می دهد، اما اینکه به یکباره به برخی حالات دچار شویم بطوری که سردرگم و کلافه شویم می تواند نگران کننده باشد. از جمله نشانه های جادو سیاه در شخص عبارتند از :

فاصله گرفتن افراد از شما بطور ناگهانی
بدن درد بدن دلیل
نفرت یا علاقه ناگهانی
بیزاری از همسر و زندگی به یکباره
شکست مالی و شکست یکباره در شغل
بدشانسی و بد بیاری های مکرر
بی علاقگی و نفرت نسبت به مسائل عبادی
احساس تعقیب
احساس درد هنگام خواب و بی خوابی های مکرر
تاثیر جادوی سیاه به وضعیت ماه نیز بستگی دارد، از اینرو در صورتی که به جادوی سیاه گرفتار شده باشید، 5 روز قبل و بعد از ماه کامل، به طرز شدیدی انرژی منفی را احساس می کنید.

از آنجایی که تصور اینکه گرفتار جادوی سیاه شده باشیم بسیار ترسناک و دلهره آور است، باید هرچه سریعتر برای باطل کردن آن اقدام کنیم. از آنجایی که در جادوی سیاه از خون، پوست یا موی فرد استفاده می شود، باطل کردن آن کار ساده ای نیست. در ادامه چند روش برای باطل کردن جادوی سیاه را در اختیار شما قرار داده ایم.

 

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعاسایت

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *