آخرین خبرها

علائم و نشانه های دیو سیاه سلیمانی و طریقه ابطال سحر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ علائم و نشانه های دیو سیاه سلیمانی و طریقه ابطال سحر پرداخته ایم ان شاءالله سحر باطل خواهد شد و در امان خواهید ماند .

باطل کردن طلسم دیو سلیمانی,سحر و طلسم دیو سلیمانی,روش باطل کردن سحر دیو سلیمانی,دیو سلیمانی زنان,سحر سیاهی زنان چیست,دعای باطل کردن سحر دیو سلیمانی,سحر و طلسم دیو سلیمانی دختران,موکل های سحر سیاهی,باطل السحر و طلسم دیو سلیمانی,,طلسم احضار دیو سیاه هفت پیکر سلیمانی,نشانه های سحر و طلسم دیو سیاه سلیمانی,علائم طلسم دیو سیاه سلیمانی طلم دیو سیاه طلسم هفت پیکر سلیمانی,طلسم دیو سیاه سلیمانی,طلسم احضار دیو سیاه هفت پیکر سلیمانی,طلسم دیو سلیمانی روش باطل کردن دیو سیاه سلیمانی دعای ابطال سحر و طلسم,دیو سیاه هفت پیکر آموزش نوشتن سحر و طلسم دیو سیاه سلیمانی,نشانه طلسم دیو سیاه سلیمانی, طلسم احضار دیو سیاه هفت پیکر سلیمانی

-و-نشانه-های-دیو-سیاه-سلیمانی-و-طریقه-ابطال-سحر-300x156 دسته‌بندی نشده متفرقه
علائم و نشانه های دیو سیاه سلیمانی و طریقه ابطال سحر

علائم و نشانه های دیو سیاه سلیمانی 

بارها دیده شده که بانوانی علیرغم سلامت ظاهری و عدم هرگونه عیبی، از نظر اطرافیان بسیار خوار به نظر آمده و یا حالات زنانه خود را از دست داده اند.

اینگونه افراد تا زمان فوت خود، دائما حالات بیمارگونه داشته و جالب آن که بیماری ایشان فاقد هرگونه علت طبیعی و پزشکی است! سحر سیاهی از یک موکل دیو استفاده می برد. در حالات دیوان داریم که آن ها فاقد هرگونه احساسات و عواطف هستند. بنا بر این افراد مبتلا به این سحر اغلب از نظر عاطفی سر خورده و دارای افسردگی شدید می باشند. تصویر این سحر کثیف را در زیر می بینید:

ساحر پس از اقدام به سحر، می بایست طلسم آن را بلا فاصله در اختیار آمر قرار دهد تا او آن را در قبرستان دفن نماید. گاه دیده شده که این سحر را روی لباس عروس، یا بصورت روغن مقابل منزل عروس، و یا بر روی لباس زیر بانوان نوشته اند. اما در هر صورت طلسم مادر و اصلی در قبرستان دفن می شود.

 ابطال این سحر می بایست از طرق زیر اقدام نمود

روش اول :

استفاده از باطل السحر های بسیار قوی مانند نوع باطل السحر و بخت گشا که در سایت معرفی شده است، همراه با ادعیه و الواح کارگشایی مانند عین علی علیه السلام. البته فاش ننمودن سر کار نیز اجباری است.

روش دوم :

کشف محل دفن طلسم در قبرستان و خارج نمودن آن از محل، روشی است که به ندرت امکان انجامش وجود دارد. ابتدا می بایست از ادعیه ابطال سحر و حرزهای بسیار قوی استفاده نمود و سپس طلسم را خارج نموده و پس از مخدوش نمودن اسامی افراد روی آن، طلسم را داخل رود خانه انداخت.

اما در هر حال نباید فراموش نمود که در صورت انجام این روش نیز فرد مسحور می بایست از روش قبلی جهت تغییر شرایط استفاده نماید.

ابطال این سحر مدت زمان زیادی را می طلبد و مسحور می بایست زمانی در حدود ۷ تا ۲ سال برای ابطال سحر خود تلاش نماید.

ریشه این طلسم از جهود ایران و مسیحیان هندی است و قدمتی ۱۵۰۰ ساله دارد. شرع مبین جمیع ساحران را مرتد و واجب القتل دانسته و آمرین به سحر را نیز تکفیر نموده است.

 

برگرفته از سایت دعا 786

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

2 نظر

  1. سلام برای سر کتاب گرفتن ٓٓ کسانی که دو اسمه هستند .کدام اسمشان را باید گفت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *