آخرین خبرها

فضیت دعای قرآنی برای حاجات و مهمات

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت 786 به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای می آموزیم که سبب می شود به موفقیت های بزرگ در زندگی برسید از شر و بلا ها و شیطان در امان باشید؛ متن کامل فضیت دعای قرآنی برای حاجات و مهمات را در ادامه بخوانید.

20638076370823 دعا و ختم مجرب

دعای حاجت,دعای حاجت خیلی مهم,دعای حاجت خیلی فوری,دعای حاجت مهم,دعای حاجت حضرت اعلی,دعای حاجت روا شدن,دعای حاجت بهایی,دعای حاجت قوی و فوری,دعای حاجت روز جمعه,دعای حاجت روایی

فضیت دعای قرآنی برای حاجات و مهمات

1. از عبد الله عباس منقول است که: “هر کس آيه نور را بسيار بخواند روشنايي چشم او محفوظ ماند.

2. “اگر کسي درد چشم دارد آيه نور را تا “نور علي نور” بر چشم بخواند و هر صبح سه بار بر اين دستور عمل نمايد درد چشم او زايل شود.

3. شيخ ابوالعباس بوني گفته است: “که هر کس اين آيه را بر آينه نقش کند شب جمعه آخر ماه و مدّت چهل شب چهل نوبت اين آيه را بر آينه بخواند بعد از آن هر مريضي که در آن آينه نگاه کند، مرض او زايل شود و نيز نقل شده که اگر کسي آي? نور را بر لباس کبود با زعفران و گلاب بنويسد و اسم غايب و مادر او را بر آن بنويسد و آن را در خانه غايب بر باد آويزد به زودي شخص غايب بر مي گردد.

4. “هر کس آيه نور را تکثير، بر فضه نقش، و آن را بر دايره آن نقش کند و در روز جمعه هنگام طلوع آفتاب و در وقت نقش کردن، غسل کند و لباس پاک بپوشد و با خود داشته باشد، و هر روز آيه را چهارصد بار بخواند و شروع کند به هر امر مهمي که بخواهد؛ از تقرب سلاطين و خلاصي محبوسان و اسيران و نجات يافتن از کساني که حکم قتل او را دارند بسيار مجرب است.

 

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *