آخرین خبرها

قوی ترین دعا های کسب روزی سریع الاثر

امروز می خواهیم به شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ملکوت 786 قوی ترین دعا های کسب روزی سریع الاثر را شرح دهیم که سبب می شود از مشکلات مالی و بدهی ها در زندگی در امان مانده و مشکلات مالی یک به یک حل شود.

07830726387 دعا و ختم مجرب رزق و روزی

دعا رزق روزی برای مغازه,دعای رزق و روزی برای مغازه,دعای رسیدن روزی از غیب,دعا برای روزی از غیب,دعای رزق و روزی از غیب,دعا برای رسیدن روزی از غیب,دعا جهت رسیدن روزی از غیب

قوی ترین دعا های کسب روزی سریع الاثر

از رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم روایت است: هر کس سوره طلاق را قرائت نماید. در حال بقا و پایداری بر سنّت پیامبر خدا صلی الله علیه وآله وسلم خواهد مرد. (1)

در سخنی از امام صادق علیه السلام روایت شده است: هر کس سوره طلاق و تحریم را در نمازهای خود قرائت کند خداوند در روز قیامت  او را از ترس و خ وف و حزن و اندوه در امن می دارد و از افتادن در آتش معاف می دارد و او را به خاطر تلاوت این دو سوره وارد بهشت مب کندو این دو سوره او را حفظ می کنند. زیرا متعلق به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم می باشند.(2)

جهت وسعت رزق هر روز صبح بعد از نماز دستها را به طرف آسمان بلند کرده به قصد دعا این آیه را هر روز بخواند . رَبَّنَا أَنزِلْ عَلَيْنَا مَآئِدَةً مِّنَ السَّمَاء تَكُونُ لَنَا عِيداً لِّأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآيَةً مِّنكَ وَارْزُقْنَا وَأَنتَ خَيْرُ الرَّازِقِينَآیه .

برای دعوت پول که تا عمر داری از مشکلات راحت میشوی به شرط مشروع باید یک هفته ترک حیوانی کند یعنی از غذاهایی مثل شیرو پنیر و … و کلا غذاهایی که در آن حیوانی هست استفاده نکند و میتواند از سبزیجات و میوه جات استفاده کند .سپس از روز اول که روز چهارشنبه باشد شروع کند و در جای خلوت اسم ( اسرافیل ) را بر کاغذ نوشته و در سر خود ببندد و نگاه بالا نگهدارد باید که سر خود را در پس افکنده و نگاه به بالا کند و در خواندن این اسماء مکرم مشغول گردد .انشاالله .چون روز چهارشنبه ی دیگر در آید مقصود حاصل آید :اسماء اینست : عَشقَد طَقطوش مُطِز هَواطِل و عَواطِل اَجیبوا عَنهُ مِن الدَّراهِمِ و الدّینارِ بِحق اسرافیل و اوفونی و قَوِّ عَلی اعطاء

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *