آخرین خبرها

نعل اسب و کاربردهای قوی آن و نعل اسب برای خوش یمنی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ نعل اسب و کاربردهای قوی آن و نعل اسب برای خوش یمنی  پرداخته ایم و خواص نعل اسب بری رزق و روزی و جلب محبت سریع و فواید دیگر 

دعای افزایش روزی روی نعل اسب,دعای طلب روزی روی نعل اسب,دعای گشایش روزی روی نعل اسب,دعای روزی فراوان و حلال روی نعل اسب,بهترین دعای مخصوص روزی روی نعل اسب,دعای سریع الاجابه روزی روی نعل اسب,طلسم افزایش روزی روی نعل اسب

نعل-اسب-و-کاربردهای-قوی-آن-و-نعل-اسب-برای-خوش-یمنی-300x156 دسته‌بندی نشده دعا متفرقه مهر و محبت
نعل اسب و کاربردهای قوی آن و نعل اسب برای خوش یمنی

نعل اسب و مزایای آن 

نعل اسب برای محافظت از سم اسب طراحی شده است ولی در این یان کاربردهای دیگری برای مردم داشته است. 

آیا تا به حال در رابطه با نعل اسب و خواص و مزیت های آن چیزی شنیده اید ؟ خیلی وقت ها آن را به صورت آویز بر در خانه ها دیده ایم ، اما آیا در مورد آن تحقیقی کرده ایم ؟

نعل اسب از سال ها پیش مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و قدمت آن به اروپا و آمریکا بر میگردد ، در واقع ترویج استفاده های بالقوه ی دیگر نعل اسب از اسپانیا منشا گرفته است.

آنها نعل اسب را نماد خوش شانسی می دانستند زیرا تصویر نعل اسب به ماه شباهت زیادی داشته است و رد نظر آنها هر آن چیزی که به اشکال آسمانی شباهت داشته باشد نماد خوش شانسی است.

همانطور که پیش تر بیان شد بسیاری از ما این نعل را بر سر در خانه ها دیده ایم که آن هم دلیلی دارد که به گذشته بر می گردد ، در گذشته برای جلوگیری از ورود شیطان به منزل از نعل اسب استفاده می کرده اند .

 همچنین نعل اسب بر در خانه ها نمادی برای به دست آوردن خوش شانسی می دانستند ولی در این میان بعضی وارونه ی آن را باعث خوش شانسی و بعضی ها u شکل آن را بعث خوش شانسی می دانسته اند.

 همچنین در باور بسیاری افراد نعل اسب راهی برای حفاظت اشخاص از دعا و طلسم است زیرا نیرویی در خود دارد که باعث خوش شانسی و خوش یمنی می شود.

 

کاربردها و نمادهای مختلف نعل اسب 

نماد خوش شانسی و خوش یمنی

نماد افزایش برکت و رزق و روزی

نماد افزایش مهر و محبت

وسیله ای برای دوری از شیطان

وسیله ای برای زیبایی در خانه ها

برای بازگشت معشوق

برای بسته شدن زبان دشمنان

 

دعایی برای جلب محبت 

اگر قصد به دست آوردن قلب کسی را دارید ، دعایی مرتبط با محبت بر روی نعل خوانده و آن را با عسل و روغن جوشانده و سپس با آن حلوا آماده کرده یقینا فرد مورد نظر شیفته ی شما خواهد شد.

 

دعایی برای زبانبندی 

اگر می خواهید زبان کسی را ببندید مقداری خمیر ترش آورده و نعل اسب را بر روی آن قرار داده به گونه ای که تصویر نعل در آن بیفتد و سپس بر روی خمیر ترش بخوانید عقدت لسان فلان بن فلان و کل خلق علی فلان بن فلان و سپس آن را به گاو بدهید ، مطمعنا زبان یاوه گویان بسته خواهد شد.

 

دعایی برای جدایی بین دو شخص 

مقداری موم و کافور تهیه کرده و به شکل نعل درآورده و آن را درون دیگ قرار داده و نعلی دیگر در کنار آن گذاشته و بجوشانید و پس از آن ، آن را به خورد فرد مورد نظر داده تا باعث جدایی شود.

 

برگرفتهه از سایت دعا786

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *