آخرین خبرها

نماز بسیار موثر هنگام گرفتاری و گرفتن حاجت از خداوند تضمینی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به نماز بسیار موثر هنگام گرفتاری و گرفتن حاجت از خداوند تضمینی پرداخته ایم. برای حاجت روایی و استجابت دعا در درگاه خداوند نماز بسیار قوی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

A9F5A44A-A477-4A22-9870-9E9DDC6E69FA-300x199 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب دعای حاجت روایی

نماز بسیار موثر هنگام گرفتاری و گرفتن حاجت از خداوند تضمینی,نمازی که خدا قسم خورده بندش بلند نشده حاجت میده,نماز سریع الاجابه برای حاجت روایی,نماز قوی و تضمینی مخصوص حاجت گرفتن,بهترین نماز مخصوص روا شدن حاجت,نماز قوی و تضمینی برای حاجت,نماز قوی و موثر برای گرفتن حاجت,نماز حاجت روایی فوری و سریع

نماز بسیار موثر هنگام گرفتاری و گرفتن حاجت از خداوند تضمینی

هنگام گرفتاری و مشکلات خواندن برخی نمازهای مجرب و دعاهای مخصوص حاجت روایی باعث می شود که زودتر مشکلتان حل شود و حاجت روا شوید.

نماز مجرب حاجت روایی

از پیامبر گرامی اسلام(ص) روایت است که هر کس این نماز را در روز پنجشنبه بخواند و در آخر نماز در حالی که به سجده رفته است حاجت خود را از خداوند بخواهد، حاجتش حتی اگر جابجا شدن کوهها یا نزول باران هم باشد برآورده خواهد شد.

در مقام و حکمت این نماز هر چقدر بگوییم کم گفته‌ایم و برای درک بهتر مقام این نماز در نزد خدواند متعال، به این روایت از پیامبر اکرم(ص) اکتفا می‌کنیم که فرموده‌اند: هر کس این نماز را بخواند و چیزی از خدا نخواهد، رواست که خداوند بر او غضب کند.

نکات مهم هنگام خواندن نماز مجرب حاجت روایی :

و اما نکاتی که باید در خواندن این نماز جهت دستیابی به اجر واقعی به آن توجه کرد:

۱- این نماز را با حضور قلب واقعی بخوانید.

۲- نحوه‌ی خواندن این نماز را در طول هفته تمرین کنید تا بتوانید بدون هیچگونه اشکالی آن را بخوانید.

۳- برنامه روز پنجشنبه خود را طوری تنظیم کنید که استراحت کافی داشته باشید و به هنگام خواندن این نماز هیچگونه احساس خستگی و کسالت در شما نباشد تا بتوانید نماز را کامل و بدون هیچ اشتباهی بخوانید.

۴- در تعداد سوره‌ها دقت کنید و از خواندن بیشتر یا کمتر سوره ها جهت احتیاط خودداری کنید.

نحوه خواندن نماز:

این نماز، از دو نماز ۲ رکعتی، و اعمال بعد از نماز تشکیل شده است.

نیت نماز: نماز حاجت روز پنجشنبه قربهً الی الله.

بهتر است «بین دو نماز » و همچنین «بین نماز دوم و اعمال بعد از نماز» فاصله نیفتد و از سخن و عمل اضافی خودداری کنید.

در رکعت اول بعد از نیت، یکبار سوره‌ی حمد را بخوانید و ۱۱ مرتبه سوره‌ی توحید(قل هو الله احد) و سپس همانند نمازهای معمولی به رکوع و سجود بروید.

در رکعت دوم یکبار سوره‌ی حمد را بخوانید و ۲۱ مرتبه سوره‌ی توحید و بعد از آن قنوت نمازهای معمولی را بخوانید و سپس به رکوع و سجود بروید و بعد از سجده دوم، تشهد و سلام بگویید و نماز اول را تمام کنید.

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره‌ی مدیر قبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *