آخرین خبرها

نماز مجرب برای امور مهم و حاجات سریع التاثیر قوی

نماز مجرب برای امور مهم و حاجات سریع التاثیر قوی

به شما عزیزان در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت 786 گره گشای قوی می آموزیم که سبب می شود به حاجات خواسته ها و مهمات برسید و همین طور اگر درگیر غم و اندوه شده اید و می خواهید از این وضعیت عبور کنید نماز مجرب برای امور مهم و حاجات سریع التاثیر قوی را بخوانید.

283763360287 ادعيه و اذكار
نماز مجرب برای امور مهم و حاجات سریع التاثیر قوی

نماز مجرب برای امور مهم و حاجات سریع التاثیر قوی,نماز رفع غم و اندوه,نماز رفع غم,نماز رفع هم و غم,نماز برای رفع غم,نماز طلب حاجت,نماز برای طلب حاجت,نماز شب و طلب حاجت,نماز امام زمان برای طلب حاجت,نماز حاجت برای طلب فرزند

نماز مجرب برای امور مهم و حاجات سریع التاثیر قوی

نماز برای امر مهم

مقاتل به حضرت رضا گفت برای برآمدن حاجت مرا دعائی آموزید فرمود چون به سوی خدا تو را حاجت مهمی باشد غسل کن جامه پاک بپوش بوی خوش بکار بر زیر آسمان رو دو رکعت نماز کن بعد از حمد و در رکوع و بعد از آن و در سجده و بعد از آن مثل نماز جعفر تمام کن و بعد از سلام پانزده بار در همه بجای تسبیح سوره قل هوالله بخوان جمعا ۲۲۵ می شود. بعد به سجده رو و در سجده بخوان اللَّهُمَ‏ إِنَ‏ کُلَ‏ مَعْبُودٍ مِنْ‏ لَدُنْ‏ عَرْشِکَ‏ إِلَى قَرَارِ أَرْضِکَ فَهُوَ بَاطِلٌ سِوَاکَ فَإِنَّکَ أَنْتَ اللَّهُ الْحَقُّ الْمُبِینُ اقْضِ لِی حَاجَهَ کَذَا وَ کَذَا السَّاعَهَ السَّاعَهحاجت را یاد کن و آنچه خواهی اصرار کن.

نماز آسان برای رفع غم

از امام باقر علیه السلام روایت شده چون امری بر تو نازل شود که از آن بترسی دو رکعت نماز بخوان پس از سلام هفتاد بار بگو یا اَبْصَرَ النّاظِرینْ یا اَسْرَعَ الْحاسِبینْ یا اَسْمَعَ السّامِعینْ یا اَکْرَمَ الْاَ کْرَمینْ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینْ.و در هر بار حاجت را یاد کن. ۶ جهت حصول مطالب پنج شنبه با توجه دو رکعت نماز کن بعد از سلام یس را بخوان حاجت بخواه.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *