آخرین خبرها

نماز کن فیکون برای برآورده شدن کلیه حاجات دنیوی و اخروی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به نماز کن فیکون برای برآورده شدن کلیه حاجات دنیوی و اخروی پرداخته ایم. برای برآورده شدن حاجت دنیوی و اخروی و رسیدن به حاجات نماز بسیار مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

8CE656D4-A99C-4959-BC09-039CD69FFE79-300x143 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب دعای حاجت روایی

نمازکنفیکون برای برآورده شدن کلیه حاجات دنیوی و اخروی،دعای طلب حاجت برای کلیه حاجت ها,برآورده شدن کلیه حاجات دنیوی و اخروی,نماز کن فیکون برای طلب حاجت,نماز قوی و تضمینی برای حاجت گرفتن,نماز سریع الاجابه حاجت روایی,نحوه خواندن نماز برای حاجت روایی

نماز کن فیکون برای برآورده شدن کلیه حاجات دنیوی و اخروی

نماز کن فیکون (نماز طلب حاجت برای کلیه حوایج) برای برآورده شدن کلیه حاجات دنیوی و اخروی است و کثیری از بزرگان دین، آنرا تجربه نموده و بسیار موثر میدانند.

بعد از نماز صبح و در وقت طلوع آفتاب در روز جمعه دو رکعت نماز حاجت بخواند: (در رکعت اول بعد از سوره حمد، از اول سوره انعام تا پایان آیه ۹۳ (وکنتم عن آیاته تستکبرون) بخواند و سپس به رکوع رود و سجده ها را بجای آورد.

در رکعت دوم پس از حمد، از آیه ۹۳ به بعد (ولقد جئتمونا فرادى) تا اخر سوره شریفه انعام بخواند و سپس قنوت بخواند و رکوع و سجده ها را بجای آورد و سلام دهد. سپس هزار مرتبه بر پیامبر اکرم (ص) و آل مطهرش صلوت بفرستد و دعا کند و حاجت بخواهد که به اذن باریتعالی برآورده و مستجاب است حتی اگر بین نمازگزار و حاجتش فاصله ای به اندازه مشرق ومغرب باشد. این نماز را به دلیل سرعت تاثیرگذاریش کن فیکون نامیده اند و البته از مجربات است و بسیاری آنرا تجربه نموده اند. اگر نمازگزار سوره انعام را از حفظ نباشد، جائز است که از روی قرآن کریم قرائت نماید.

اللهم إنی أسألک حبک وحب من یحبک وحب کل عمل یقربنی إلى حبک. اللهم اجعل عملی صالحاً واجعله لوجهک خالصاً ولا تجعل لأحدٍ فیه شیئاً

منبع : سایت ملکوت۷۸۶ مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *