آخرین خبرها

اذکار مجرب در طلب حاجات و عاقبت بخیر شدن سریع الاثر

اذکار مجرب در طلب حاجات و عاقبت بخیر شدن سریع الاثر

امروز و در این پست به شما عزیزان اذکار مجرب در طلب حاجات و عاقبت بخیر شدن سریع الاثر را شرح می دهیم که باعث می شود در زندگی به مهم ترین خواسته ها، حاجات و نیاز ها برسید و اگر فکر می کنید که ممکن است مدام درگیر گرفتاری های تلخ شوید قطعا این ذکر ها می توانند موجب دگرگون شدن وضعیت شما شوند.

0263387602738602837 ادعيه و اذكار
اذکار مجرب در طلب حاجات و عاقبت بخیر شدن سریع الاثر

اذکار مجرب در طلب حاجات و عاقبت بخیر شدن سریع الاثر,ذکر حاجت فوری,ذکر حاجت گرفتن,ذکر حاجت روایی,ذکر حاجت روا شدن,ذکر حاجت روز پنجشنبه,ذکر حاجت روز جمعه,ذکر حاجت گرفتن از حضرت عباس در هفت شب,ذکر حاجت روایی در ماه رمضان,ذکر حاجت از امام رضا,ذکر حاجت از امام زمان,ذکر حاجت شب جمعه,ذکر حاجت خیلی مهم,ذکر حاجت امام زمان,ذکر حاجت بعد از نماز صبح,ذکر حاجت روز چهارشنبه,ذکر حاجت در ماه شعبان,ذکر حاجت روایی فوری,ذکر حاجت روایی شب جمعه,ذکر حاجت حضرت عباس,ذکر حاجت نخودکی

اذکار مجرب در طلب حاجات و عاقبت بخیر شدن سریع الاثر

اَلْمُذِلّ ْ: هر کس در دل شب تاریکی در حالی که در سجده است و پیشانی بر خاک نهاده هزار مرتبه این نام را بگوید و بگوید: «یا مذلّ الجبارین و مبیرُ الظالمین» همانا فلانی مرا خوار کرد پس حق مرا از او بگیر پس در همان وقت خداوند حق او را از ستمکار خواهد گرفت. و هر کس این ذکر را 55 بار در سجده بگوید و آن گاه بگوید: «پروردگار من مرا امنیت ده»‌ خداوند او را از شر ستمکاران در امان می‌دارد.

اَلسَّمیعْ: هر کس این ذکر را زیاد بگوید دعایش مستجاب می‌شود.

اَلْبَصیرْ: هر کس در مجامع این ذکر را زیاد بگوید خداوند عنایت و توجه خاص خود را به او معطوف می‌دارد.

اَلْحَکَمُ الْعَدْلْ: کسی که در نیمه‌های شب به این ذکر مداومت ورزد خداوند لطف خود را مخصوص او می‌گرداند و درونش را خزانه اسرار غیب می‌گرداند.

اَللَّطیفْ: و در نماز حاجت: دو رکعت نماز بگذار و در هر رکعت بعد از حمد 3 بار بگو «خداوند به بندگانش مهربان است و هر کس را بخواهد روزی می‌دهد و او بسیار نیرومند و شکست‌ناپذیر است» و بعد از اسلام برخیز و 129 بار بگو «یا لطیف».

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *