آخرین خبرها

دعایی بسیار مجرب برای باز شدن گره از کار و زندگی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به دعایی بسیار مجرب برای باز شدن گره از کار و زندگی پرداخته ایم. برای گشایش کار و کارگشایی در زندگی و بازشدن گره از مشکلات دعای مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

C026D125-A706-4900-BD91-2D90EF57C1C4-300x142 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب دعای گشایش کار

دعایی بسیار مجرب برای باز شدن گره از کار و زندگی,دعای باز شدن گره از کار,راهکاری برای باز شدن گره از زندگی,دعای مجرب باز شدن گره از کار,دعای سریع الاجابه باز شدن گره از کار,دعای بسیار مهتبر جهت باز شدن گره از کار

دعایی بسیار مجرب برای باز شدن گره از کار و زندگی

این روزها زندگی مردم گره خورده به مشکلات و در هم تنیدگی ها. از این رو همه به دنبال گشایشی در گره کار خود و به دنبال دعا و ذکری برای تسکین خود و گره گشایی در امورشان هستند. از این رو تعدادی از ادعیه برای گشایش کارها را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

امام سجاد(علیه السلام) در دعای ۵۴ صحیفه سجادیه فرموده اند که هر گاه اندوه و گرفتاری دنیا به شما روی آورد این گونه خدا را بخوانید:

«یا فارِجَ الهَمِّ وَ کاشِفَ الغَمِّ، یا رَحمنَ الدُّنیا والاخِرَهِ وَ رَحیمَهُما، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و الِ مُحَمّدٍ وَ افرُج هَمّی وَاکشِف غَمّی یا واحِدُ یا اَحَدُ یا صَمَدُ یا مَن لَم یَلِد وَ لَم یوُلَد وَ لَم یَکُن لَهُ کُفُواً اَحَدٌ اِعصِمنی وَ طَهِّرنی وَ اِذهَب بِبَلِیَّتی.

آن گاه آیهالکرسی (آیه ۲۵۵ سوره بقره) و سوره فلق و ناس و توحید را بخوانید و بگویید: «ای خدای من، مانند کسی که نیازمندیش به نهایت رسیده و فریادرسی نمی یابد و نیرویش سست شده و نیرودهنده ای نمی شناسد و گناهانش بسیار است و آمرزنده ای سراغ ندارد… جان مرا آن دم بازستان که در ایمان استوار باشم و رشته نیاز مرا از این جهان بگسل و میل و رغبت و نیاز مرا به آنچه در نزد توست قرار ده… خدایا میل و نیاز مرا در درخواست از خودت آن گونه قرار ده که آنچه دوستانت از تو می خواهند من نیز از تو بخواهم و از آنچه می ترسند بترسم…».

الف. خداوند متعال می‌فرماید: «و قال ربکم ادعونی استجب لکم»؛ «و پروردگارتان فرمود: مرا بخوانید تا شما را اجابت کنم.» از آیه مذکور بر می‌آید که دعا کردن، محبوب خداوند متعال است و از طرفی بعد از دعا، وعده استجابت داده شده است؛ ولی این وعده مشروط می‌باشد؛ یعنی تنها دعایی به اجابت می‌رسد که شرایط لازم در «دعا» را داشته باشد. از جمله شرایطی که در دعا ذکر شده عبارتند از:

توجه کامل در دعا؛ ۲. اصرار در دعا و اطمینان نسبت به برآورده شدن آن؛ ۳. نام بردن آنچه از خداوند می‌خواهد؛ ۴. تضرع ۵. گریه کردن، هر چند کم باشد؛ ۶. ستایش خداوند و صلوات بر پیامبر اکرم و اهل بیت آن حضرت ـ علیهم السّلام ـ پیش از دعا؛ ۷. استجابت دعا به مصلحت او باشد. ۸. توبه؛ ۹. حضور قلب؛ ۱۰. اطاعت و به جا آوردن واجبات و ترک محرمات و….

ب. اگر مشکل انسان مشکلی ویژه است به دعاهایی که وارد شده می‌توان مراجعه کرد. به عنوان مثال اگر انسان به کسی مقروض و بدهکار است، دعای ادای دین و قرض را بخواند، اگر گم‌شده‌ای دارد دعای پیدا شدن گم شده را بخواند و…

منبع : سایت ملکوت۷۸۶ مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *