آخرین خبرها

حرز و دستور تجربه شده برای رابطه و جلب مرد

اگر می خواهید رابطه خود را از خطرات، مشکلات و بلا ها در امان دارید. پیشنهاد می کنیم که حتما در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786 حرز و دستور تجربه شده برای رابطه و جلب مرد را بخوانید. باعث می شود که زود تر حاجت بگیرید. اگر کسی سعی دارد زندگی شما را بر هم بزند ناموفق بماند و زندگی اش بر هم بریزد.

,حرز محبت زوجین,حرز رحمانی محبت زوجین,حرز شریف محبت زوجین,حرز محبت بین زوجین,حرز محبت,حرز محبت قوی,حرز برای محبت,حرز مهر و محبت,حرز محبت همسر,حرز محبت حضرت فاطمه,حرز جلب محبت معشوق,حرز برای جلب محبت,حرز محبت زن و شوهر,حرز امام جواد برای محبت,حرز مهر و محبت زوجین,حرز مهر و محبت امام هادی,انگشتر حرز طلسم مهر و محبت

دعای-فوری-برای-عشق-و-علاقه مهر و محبت

حرز و دستور تجربه شده برای رابطه و جلب مرد,دعا برای علاقه مند شدن شوهر به زن,دعا برای علاقه مند شدن فرزند به درس خواندن,دعا برای علاقه مند شدن مرد به زن,دعا برای علاقه مند شدن به شوهر,دعا برای علاقه مند شدن فرزند به درس,دعا برای علاقه مند شدن به درس,دعا برای علاقه مند شدن به کار,

در یک ورقه بدون خط (ترجیحا کاهی) حروف مبارکه زیر را بنویسید و در آب کنید و سپس آب مزبور را به مطلوب بنوشانید. حرز محبت عبارت از این است:
یازده مرتبه حرف (ح). یازده مرتبه حرف (م). یازده مرتبه حرف (ا). یازده مرتبه حرف (م). پانزده مرتبه حرف (ر).
وان منکم الا واردها ولقد زینا السماء الدنیا کذلک نزین فلانه بنت فلانه بمحبة فلان ابن فلانه (در اینجا ابتدا اسم مطلوب و سپس اسم طالب را مینویسیم) حتى تحبه محبة تجری فی الدم واللحم وتهز الاعضاء وترعد المفاصل بحق حوسم دوسم بردثیم الوحا 2 العجل 2 الساعه2.

توجه:

اصول صحیح دعا مثل رو به قبله بودن و با طهارت بودن و توجه قلبی و ساعت و روز مناسب رعایت شود.
حتما حتما با گلاب و زعفران و چوب زیتون غیر مستعمل نگاشته شود.

حرز جلب مرد تجربه شده فوری

اگر خواهی کسی را عاشق و شیفته خود گردانی آیه ذیل را که در میان علما معروف و مشهور به آیه مودت و محبت است شبانه چهارده مرتبه بر شیرینی یا میوه و از این قبیل بخواند و بر آن بدمد و بخورد مطلوب دهد. بی شک عشق مطلوب فزونی یابد و عاشقش گردد.

راه دیگر این است که این آیه (آیه مودت) را چهل مرتبه بر شیرینی یا خوردنی مورد علاقه مطلوب خوانده و بر آن بدمد و سپس آنرا بخورد مطلوب دهد.

و آن آیه کریمه این است:

(یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللهِ وَ الَّذینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبّاً لِلّهِ)

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *