آخرین خبرها

دعای جلب محبت پدر به اعضای خانواده و فرزندان

امروز و در این مطلب از سایت ملکوت786 قصد داریم به شما عزیزان دعای جلب محبت پدر به اعضای خانواده و فرزندان را بیاموزیم. اگر می خواهید عشق و علاقه شخصی را به سمت خود جلب کنید و اگر این شخص پدر شماست. این دعا می تواند حاجت دهد و نتیجه بخش باشد.

,دعای محبت پدر ومادر به فرزند,دعا برای محبت پدر به فرزند,دعا برای محبت پدر به فرزندان,دعا برای زیاد شدن محبت پدر به فرزند,دعای محبت فرزند پسر به پدر,دعای مهر و محبت فرزند به پدر و مادر,دعای محبت پدر نسبت به فرزند,دعای محبت پدر مادر به فرزند,دعای محبت پدر شوهر,دعای محبت پدر شوهر به عروس

دعای-فوری-برای-جلب-محبت-پدر مهر و محبت

دعای جلب محبت پدر به اعضای خانواده و فرزندان,دعای جلب محبت پدر شوهر,دعا محبت پدر شوهر,دعای محبت برادر شوهر,دعای محبت پدر,دعای محبت پدر و فرزند,دعای محبت پدر به دختر,دعای محبت پدر به پسر,دعای محبت پدر و مادر به فرزند,دعای محبت بین پدر و فرزند,دعا برای محبت پدر و فرزند,دعای محبت پدر به فرزندان

دعای محبت پدر و فرزندان سریع الاجابه

روز یکشنبه هفت عدد سنگریزه بیاورد. این دعا را هفت مرتبه به هر سنگی بخواند و یک یک در آتش اندازد:

تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد.

اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معمورة وبخدمتک موصولة وأعمالی عندک مقبولة .

دعایی که در ادامه ذکر میشود برای جلب نظر و محبت و نیز افزایش مهر و محبت و از بین رفتن سردی میان زن و شوهر و ایجاد آشتی و گرمی و روابط حسنه میان زن و شوهر موثر است. لازم به ذکر است که این دعا فقط در امر حلال فایده دارد.

در زمان مناسب ذکر شده انجام شود.
به قرائت صحیح آیات مبارکه توجه داشته باشد.

استغفر الله العظیم الذی لا إله إلا هو الحی القیوم وأتوب إلیه استغفاراً یزید فی کل طرفة عین وتحریک نفس مائة ألف ضعف یدوم مع دوام الله ویبقى مع بقاء الله الذی لا فناء ولازوال ولا انتقال لملکه أبد الآبدین ودهر الداهرین سرمداً من سرمدک استجب یا الله یا أرحم الراحمین.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *