آخرین خبرها

دعای درمان امراض درد ها و بیماری های سخت

دعای درمان امراض درد ها و بیماری های سخت

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان دعای اسلامی شرح دهیم که باعث می شود از سخت ترین امراض و درد های طولانی و مداوم در امان بمانید و ان شاء الله که شرایط شما به حالت عادی بازگردد.

0263820637 دعا و ختم مجرب شفای بیماری
دعای درمان امراض درد ها و بیماری های سخت

دعای درمان امراض درد ها و بیماری های سخت,دعای شفای بیماری لاعلاج,دعای شفای بیماری لاعلاج نی نی سایت,دعای شفای بیمار لاعلاج,دعای شفای مریض لاعلاج,دعا شفای مریض لاعلاج,دعای برای شفای بیماری لاعلاج,دعا برای شفای بیماری لاعلاج,دعا برای شفای بیمار لاعلاج

دعای درمان امراض درد ها و بیماری های سخت

برای درمان بیماری و درد معده مجرب است نیت کند و یک لیوان آب فراهم کند و آیه یریدُ اللهُ بِکُمُ الْیُسْرَ وَ لا یُریدُ بکُمُ الْعُسْر را ٣مرتبه بر آب بخواندو سپس آیه ٣۰۰ سوره انبیا را قرائت نماید و آب را میل نماید شکمش را مالش دهد ان شاءالله بهبود یابد.

1.امام(ع) فرمود: کسی که گرفتار بیماری شد هفت مرتبه سوره حمد را بخواند که بیماری او آرام می‌گیرد و اگر خوب نشد هفتاد مرتبه بخواند که آرام می‌شود.
2. پیامبر (ص) فرمود: خواندن هفت مرتبه سوره حمد، شفای تمام امراض است و نیز صد مرتبه خواندن آن برای صاحبش تعویذی هست و اگر روح از بدن جدا شود، خداوند آن را به بدن بر می‌گرداند.
3. امام صادق(ع) فرمود: اگر سوره حمد را بر مرده هفتاد مرتبه خواندی او زنده شد تعجب نکنی.
4. امام باقر(ع) فرمود: اگر دچار بیماری شدی و بر جان خود ترسیدی پس سوره انعام را بخوان چرا که نمی‌گذارد از آن بیماری چیزی ناپسندی به تو برسد.
5. و نیز ایشان فرمود: کسی که سوره نحل را در هر ماه بخواند، در برابر بدهکاری او را کفایت می‌کند و هفتاد نوع بلا را از او دور می‌نماید که کوچک‌ترین آن‌ها دیوانگی، جذام و پیسی می‌باشد.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *