آخرین خبرها

دعای در امان ماندن از چشم زخم سریع الاثر

دعای در امان ماندن از چشم زخم سریع الاثر

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت 786 به شما عزیزان دعای در امان ماندن از چشم زخم سریع الاثر را شرح می دهیم که باعث می شود از چشم زخم زود تر و سریع تر در امان بمانید. این دعا را برای فرزند خودتان نیز می توانید بخوانید.

0236602786207 باطل السحر و چشم زخم دعا و ختم مجرب
دعای در امان ماندن از چشم زخم سریع الاثر

دعای در امان ماندن از چشم زخم سریع الاثر,دعای چشم زخم قوی برای نوزاد,دعای چشم زخم نوزاد,دعاي چشم زخم براي نوزاد,دعای رفع چشم زخم نوزاد,دعاي چشم زخم در جدول,دعای چشم زخم در حل جدول,دعای رفع چشم زخم در جدول,دعای چشم زخم

دعای در امان ماندن از چشم زخم سریع الاثر

از حضرت علی علیه السلام منقول است که هنگامی رسول اکرم صلی الله علیه و آله را غمی گرفت، جبرئیل آمد عرض کرد: یا محمد این چه غم است که در روی شما می بینم فرمودند: حسن و حسین را چشم زخم برخورده، عرض کرد چشم زخم حق است تصدیق کن، فرمود آری. چرا با این کلمات آن دو را تعویذ نکردی، فرمود کدام کلمات ای جبرئیل، عرض کرد بگو:
اللهم یا ذالسلطان العظیم و المن القدیم و الوجه الکریم یا ذالکلمات التامات و الدعوات المستجابات عاف الحسن و الحسین. (به جای این کلمات نام مریض را ببر) من انفس الجن و اعین الانس.
حضرت چون این دعا را خواند آن دو برخواستند و به راه افتادند حضرت به اصحاب خود فرمود: زنان و بچه هایتان را با این تعویذ پناه دهید که به مانند آن هیچ کس پناه نگرفته. (222)

************************

یا من ذکره شرف للذاکرین، و یا من شکره فوز للشاکرین، و یا من طاعته نجاة للمطیعین، صل علی محمد و اله، و اشغل قلوبنا بذکرک عن کل ذکر، و السنتنا بشکرک عن کل شکر، و جوارحنا بطاعتک عن کل طاعة، فان قدرت لنا فراغا من شغل فاجعله فراغ سلامة لا تدرکنا فیه تبعة، و لا تلحقنا فیه سئمة،حتی ینصرف عنا کتاب السیئات بصحیفة خالیة من ذکر سیئاتنا، و یتولی کتاب الحسنات عنا مسرورین بما کتبوا من حسناتنا، و اذاانقضت ایام حیاتنا، و تصرمت مدد اعمارنا، و استحضرتنا دعوتک التی لا بد منها و من اجابتها، فصل علی محمد و اله، و اجعل ختام ما تحصی علینا کتبه اعمالنا توبة مقبولة لا توقفنا بعدها علی ذنب اجترحناه، و لا معصیة افترفناها و لا تکشف عنا سترا سترته علی رووس الاشهاد، یوم تبلواخبار عبادک، انک رحیم بمن دعاک و مستجیب لمن ناداک. (223)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *