آخرین خبرها

دعای عبور از خطرات دفع شر – دعای رفع بلا مجرب

دعای عبور از خطرات دفع شر – دعای رفع بلا مجرب

امروز و در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت 786 به شما عزیزان گره گشایی می آموزیم که در واقع باعث می شود از سخت ترین لحظات در زندگی عبور کرده و خطرات شما را تهدید نکند. متن کامل دعای عبور از خطرات دفع شر – دعای رفع بلا مجرب هم اکنون بخوانید.

023670273063807 دعا و ختم مجرب
دعای عبور از خطرات دفع شر – دعای رفع بلا مجرب

دعای عبور از خطرات دفع شر – دعای رفع بلا مجرب,دعا برای دفع شر شیطان,دعای عظیم دفع شر شیطان و اجنه,دعای رفع شر همسایه بد,دعا برای دفع شر همسایه بد,دعای دفع شر از همسایه بد,دعا برای دفع شر انسان,دعا برای رفع شر انسان,دعاي دفع شر و گرفتاري

دعای عبور از خطرات دفع شر – دعای رفع بلا مجرب

اللهم انک حی لاتموت(2866) و صادق لا تکذب و قاهر لاتقهر و بدی ء لا تنفد و قریب لا تبعد و قادر لا تضاد و غافر لاتظلم و صمد لا تطعم و قیوم لا تنام و مجیب لا تسام و جبار لاتعان و عظیم لا ترام و عالم لا تعلم و قوی لا تضعف و حلیم لا تجهل و جلیل لا توصف و و فی لا تخلف و غالب لاتغلب.
و عادل لا تحیف و غنی لا تفتقر و کبیر لا تغادر و حکیم لاتجور و وکیل لاتحیف و فرد لاتستشیر و وهاب لاتمل و عزیز لاتستذل و سمیع لاتذهل و جواد لا تبخل و حافظ لا تغفل و قائم لا تسهو و دائم لا تفنی و محتجب لا تری و باق لا تبلی و واحد لاتشبه و مقتدر لاتنازع، یا کریم الجواد المتکرم، یا ظاهر یا قاهر أنت القادر المقتدر، یا عزیز المتعزز، یا من ینادی من کل فج عمیق بالسنه شتی و لغات مختلفه و حوائج متتابعه (و)(287) لایشغلک شی ء.
انت الذی لا تفنیک الدهور و لا تحیط بک الأمکنه و لا تأخذک سنه و لا نوم، صلی علی محمد و آل محمد و یسرلی ما اخاف عسره و فرج عنی ما اخاف کربه و سهل لی ما اخاف حزونته، سبحانک لا اله الا أنت انی کنت من الظالمین، برحمتک یا أرحم الراحمین.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *