آخرین خبرها

دعای مجرب برای کسب موفقیت و طلب حاجات

دعای مجرب برای کسب موفقیت و طلب حاجات

امروز و در این پست قصد داریم به شما عزیزان دعای تجربه شده و اسلامی بیاموزیم که در منابع معتبر روایت شده و در واقع سبب می شود از بزرگ ترین سختی ها زود تر عبور کنید. متن کامل دعای مجرب برای کسب موفقیت و طلب حاجات را در ادامه بیاموزید.

2637836826387 دعا و ختم مجرب
دعای مجرب برای کسب موفقیت و طلب حاجات

دعای مجرب برای کسب موفقیت و طلب حاجات,دعای اجابت سریع حاجات,دعاي اجابت سريع حاجت,دعای برای اجابت سریع حاجت,دعای اجابت شدن سریع حاجت,دعا جهت اجابت سریع حاجت,دعا برای اجابت سریع حاجات

دعای مجرب برای کسب موفقیت و طلب حاجات

لا اله الله فی علمه منتهی رضاه، لا اله الا الله بعد علمه منتهی رضاه، لا اله الا الله مع علمه منتهی رضاه، الله اکبر فی علمه منتهی رضاه الله اکبر بعد علمه منتهی رضاه، الله اکبر مع علمه منتهی رضاه، الحمد لله فی علمه منتهی رضاه، الحمد لله بعد علمه منتهی رضاه، الحمد لله مع علمه منتهی رضاه.
سبحان الله فی علمه منتهی رضاه، سبحان الله بعد علمه منتهی رضاه، سبحان الله مع علمه منتهی رضاه، و الحمد لله بجمیع محامده علی جمیع نعمه(282) و سبحان الله و بحمده منتهی رضاه فی علمه و الله اکبر و حق له ذلک.
لا اله الا الله الحلیم الکریم، لا اله الا الله العلی العظیم، لا اله الا الله نور السماوات السبع و نور الأرضین السبع و نور العرش العظیم، لا اله الا الله تهلیلاً لایحصه غیره قبل کل احد و مع کل احد و بعد کل احد، و الله اکبر تکبیراً لا یحصیه غیره قبل کل احد و مع کل احد و بعد کل احد.
(و الحمد لله تحمیداً لا یحصیه غیره قبل کل احد و مع کل احد و بعد کل احد، و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم تمجیداً لا یحصیه غیره قبل کل احد و مع کل احد و بعد کل احد)(283)، و سبحان الله تسبیحاً لا یحصیه غیره قبل کل احد و مع کل احد و بعد کل احد.
اللهم انی أشهدک و کفی بک شهیداً فاشهد لی بان قولک حق (و فعلک حق) (2844)، و ان قضاءک حق و ان قدرک حق، و أن رسلک حق و أن او صیاءک حق و أن رحمتک حق و أن جنتک حق و أن نارک حق و ان قیامتک حق، و انک ممیت الاحیاء و انک محیی الموتی و انک باعث من فی القبور و انک جامع الناس لیوم لا ریب فیه و انک لاتخلف المیعاد.
اللهم انی أشهدک و کفی بک شهیداً فاشهد لی انک ربی و ان محمداً رسولک نبیی و الاوصیاء من بعده ائمتی و ان الدین الذی شرعت دینی و ان الکتاب الذی انزلت علی محمد رسولک(285) صلی الله علیه و آله نوری.
اللهم انی أشهدک و کفی بک شهیداً فاشهد لی انک أنت المنعم علی لا غیرک، لک الحمد و بنعمتک تتم الصالحات، لا اله الا الله و الله اکبر و الحمد لله و سبحان الله و بحمده و تبارک الله و تعالی، و لا حول و لاقوه الا بالله العلی العظیم، و لا منجا و لا ملجا من الله الا الیه، عدد الشفع و الوتر و عدد کلمات ربی الطیبات التامات المبارکات، صدق الله و صدق المرسلون.
(آن گاه) فرمود: اگر در تمام عمر، صد بار این را بخواند، به صورت امتی بر انگیخته خواهد شد و به سوی او هزار هزار فرشته به راهبری فرشته ای به نام مجدیال گسیل خواهند شد. هر یک از ایشان هزار مرکب به همراه دارند که هیچ یک به دیگر مانند نیست و هر یک از ایشان هزار تن پوش؛ هر کدام به گونه ای. وقتی به این بنده می رسند، می ایستند و مجدیال می گوید: این شما و این ولی خدا. (همه با هم) چون یک فرشته در برابرش به پا می ایستند و همه ی مرکب ها و لباس ها در اختیار او نهاده می شود. فرشتگان از چپ و راست، او را در میان می گیرند و با او همراه می شوند و می گویند: این ولی خداست؛ خوشا بر او!
بر هر گروه فرشتگان یا آدمیان که می گذرد، بر او سلام می کنند (و می گویند): درود بر تو؛ ای ولی خدا! و او را ارج می نهند تا گاهی که زیر پرچم ستایش ( لواء الحمد) می ایستد. تختی از یاقوت سرخ برایش می نهند؛ با سایبانی از زمرد سبز و دارای پریانی سیاه چشم. گاهی به راست تکیه می کند و گاه به چپ تا زمانی که داوری میان مردمان به پایان می رسد و هر یک به جایگاه خویش می روند. آن گاه هزار فرشته فرمان می یابند تا او را در میان گیرند و آن تخت را بر بهشتی مرکب نژاده ای بس روشن می نهند.
این چنین می رود تا به نخستین منزلگاه خویش می رسد. در آن جا، با یکی از پیش کاران خود رو به رو می شود که می خواهد دست او را بگیرد. اگر خدا نگاهش ندارد، به تعظیم آن پیش کار خم می شود. آن کار گزار می گوید: ای ولی خدا! من یکی از فرمان گزاران شما در این کاخ ام. شما یک صد کاخ از این دست دارید و هر یک را کارگزارانی چون من است. هر یک از این پیش کاران را همسری است که او نیز فرمان گزار همسران شماست. نیز شما را به شمار هر همسر کنیزی است و در هر خانه چیزهایی که شماره پذیر نیست!
آن گاه (آن بنده ی خدا) می گوید:
الحمد لله عدد ما أحصی علمه و مثل ما أحصی علمه و ملا ما أحصی علمه و اضعاف ما أحصی علمه.
و لا اله الا الله عدد ما أحصی علمه و مثال ما أحصی علمه و ملا ما أحصی علمه و اضعاف ما أحصی علمه.
و الله اکبر عدد ما أحصی علمه و مثل ما أحصی علمه و ملا ما أحصی علمه و اضعاف ما أحصی علمه.
سبحان الله عدد ما أحصی علمه و مثل ما أحصی علمه و ملا ما أحصی علمه و اضعاف ما أحصی علمه.
وقتی این را می گوید، خانه ها و خواسته های درون آن ها دو چندان می شود و خدا گسترنده و بخشنده است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *