آخرین خبرها

دعا های مجرب برای حاجات و عبور از مشکلات

دعا های مجرب برای حاجات و عبور از مشکلات

در این پست به شما عزیزان دعای تجربه شده اسلامی و مجربی می آموزیم که سبب می شود به اساسی ترین حاجات، خواسته ها و نیاز ها در زندگی برسید و در صورتی که درگیر مشکلات هستید حتما دعا های مجرب برای حاجات و عبور از مشکلات را بخوانید.

026307362076837 دعا و ختم مجرب
دعا های مجرب برای حاجات و عبور از مشکلات

دعا های مجرب برای حاجات و عبور از مشکلات,دعای حاجت روایی شب جمعه,دعای حاجت روایی در شب جمعه,دعای حاجت روایی روز جمعه,دعای حاجت روایی مجرب,دعای حاجت روایی قوی

دعا های مجرب برای حاجات و عبور از مشکلات

مرحوم شیخ عباس قمی و دیگر بزرگان دعایی را نقل کرده و گفته اند که جامع دنیا و آخرت است و آدمی را از گناه نگاه می دارد. دعایی است بسیار شریف و آن، چنین است:
بسم الله الرحمن الرحیم، یا من أظهر الجمیل و ستر القبیح و لم یهتک الستر عنی یا کریم ألعفو یا حسن التجاوز یا واسع المغفرة یا باسط الیدین بالرحمة یا صاحب کل نجوی و یا منتهی کل شکوی یا کریم الصفح یا عظیم المن یا مبتدء کل نعمة قبل استحقاقها، یا رباه یا سیداه یا مولاه یا غیثاه، صلی علی محمد و آل محمد، و أسألک أن لا تجعلنی فی النار. (85)

همچنین از امام صادق علیه السلام نقل است که به هنگام درخواست حاجت، بگو:
أللهم أعنی علی هول یوم القیمة و أخرجنی من الدنیا سالما و زوجنی من الحور العین و اکفنی مؤونتی و مؤونة عیالی و مؤونة الناس و أدخلنی برحمتک فی عبادک الصالحین. (84)

دعای حل مشکلات بزرگ

از امام صادق علیه السلام روایت است که هرگاه حاجتی از خدا می خواهی، بگو:
أللهم اجعلنی أخشاک کأنی أراک و أسعدنی بتقویک و لا تشقنی بتشطی لمعاصیک و خرلی فی قضائک و بارک لی فی قدرک حتی لا احب تأخیر ما عجلت و لا تعجیل ما أخرت و اجعل غنای فی نفسی و متعنی بسمعی و بصری و اجعلهما الوارثین منی و انصرنی علی من ظلمنی و أرنی فیه قدرتک یا رب و أقر بذلک عینی. (83)

 

 

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *