آخرین خبرها

طلسم و دعاهای مجرب برای برگرداندن عشق رفته تضمینی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ طلسم و دعاهای مجرب برای برگرداندن عشق رفته تضمینی پرداخته ایم ان شاءالله عشقی که رفته باز خواهد گشت. 

دعا بازگشت عشق,دعای بازگشت عشق تضمینی,دعای بازگشت عشق تضمینی,دعای بازگشت عشق فوری,دعای بازگشت عشق از دست رفته,دعای بازگشت عشق با فلفل سیاه,دعای بازگشت عشق,دعای بازگشت عشق تضمینی از راه دور,دعای عشق رفته,دعا برای عشق رفته,دعا برگشتن عشق رفته,دعای بیقراری عشق رفته,دعای احضار عشق رفته,دعا برگرداندن عشق به رابطه,دعای برگرداندن عشق رفته,دعای برگرداندن عشق,دعای برگرداندن عشقت,دعا برای برگشتن عشقم ,دعا برای برگشتن عشق

طلسم-و-دعاهای-مجرب-برای-برگرداندن-عشق-رفته-تضمینی-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا متفرقه مهر و محبت
طلسم و دعاهای مجرب برای برگرداندن عشق رفته تضمینی

طلسم قوی برای بازگشت معشوق 

طلسمی که در زیر آمده است به عنوان طلسم قوی برای بازگشت معشوق می باشد که باید آن را با زعفران روی پارچه ای سفید و تمیز نوشته سپس پارچه را زیر درختی سر سبز دفن کنید. در جدول قدرت ، پایداری و اولویت طلسم قوی برای بازگشت معشوق بر دعا رفع کدورت و بازگشت معشوق چیره است. 

« الوهح الوهح الوهح به نام فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا علیکم یا ابا ابطین اسواس اسواس احضروا ف ل ا ن ب ن ف ل ا ن »

دعای بازگشت معشوق در یک روز بسیار سریع و فوری عمل کرده و با عزیز شدن نزد معشوق باعث برگرداندن عشق شما در یک روز می شود. دعای بازگشت معشوق در یک روز را که در زیر آمده است ۱۰۰۰ مرتبه بخوانید تا با ایجاد حس وابستگی معشوق بتوانید وی را خیلی فوری برگردانید. دعای بازگشت معشوق در یک روز بر دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق چیره است. 

« فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم » 

 

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق  

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق که در مطلب سوره ای برای بازگشت معشوق آمده بسیار قابل توجه می باشد چرا که این دعا از نشانه های اراده ی قوی خداوند است. به این صورت که اگر خداوند کاری را بخواهد حتما انجام می شود. و به همین دلیل است که جزو ده دعای بازگشت معشوق می باشد. 

 

دعای برگشتن عشق از دست رفته  

برای افزایش مهر و محبت و آشتی میان زن و شوهر یا طالب و مطلوبی که با همدیگر اختلاف دارند ، آیات کریمه ذیل را با گلاب و زعفران و در کاغذ بدون خط (در ساعت سعد مثل زهره یا مشتری یا شمس) بنویسد و یک نفر از دو طرف ، آنرا به خود نگهدارد. میان آنها مهر و محبت برقرار خواهد گردید. مجرب است.

آیه 74 سوره بقره :

ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُكُمْ مِنْ بَعْدِ ذَلِكَ فَهِيَ كَالْحِجَارَةِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَةً وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَةِ لَمَا يَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهَارُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا يَشَّقَّقُ فَيَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاءُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا يَهْبِطُ مِنْ خَشْيَةِ اللَّهِ وَمَا اللَّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ ﴿۷۴﴾

آیات 1 و 2 سوره انسان :

هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنْسَانِ حِينٌ مِنَ الدَّهْرِ لَمْ يَكُنْ شَيْئًا مَذْكُورًا ﴿۱﴾ إِنَّا خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ مِنْ نُطْفَةٍ أَمْشَاجٍ نَبْتَلِيهِ فَجَعَلْنَاهُ سَمِيعًا بَصِيرًا ﴿۲﴾ 

 

برگرفته از سایت دعاگو 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *