آخرین خبرها

ادعیه و اذکار مجرب برای شفای درد ها و بیماری های سخت

ادعیه و اذکار مجرب برای شفای درد ها و بیماری های سخت

در یکی دیگر از مطالب و ادعیه سریع التاثیر سایت ملکوت 786، مرجع ادعیه و ذکر های اسلامی قصد داریم به شما عزیزان ادعیه و اذکار مجرب برای شفای درد ها و بیماری های سخت را شرح دهیم که سبب می شود از سختی ها، تلخی ها و مشکلات و درد های غیرقابل تحمل زود تر رها شوید و اگر خدایی نکرده درگیر بیماری هستید زود تر شفا پیدا کنید.

082360783062837 ادعيه و اذكار شفای بیماری
ادعیه و اذکار مجرب برای شفای درد ها و بیماری های سخت

ادعیه و اذکار مجرب برای شفای درد ها و بیماری های سخت,دعای درمان بیماری لاعلاج,دعای درمان بیماری چشم,دعای درمان بیماری ناعلاج,دعای درمان بیماریها,دعا درمان بیماری,دعاي درمان بيماري,دعای درمان بیمار,دعای درمان بواسیر,دعا درمان بواسیر,دعا برای درمان بواسیر,دعا جهت درمان بواسیر,دعا درمانی بواسیر,دعای برای درمان بواسیر,دعای مجرب برای درمان بواسیر,دعای درمان دندان درد,دعاي درمان دندان درد,دعای رفع دندان درد,دعاي رفع دندان درد,دعای رفع دندان درد در مفاتیح,دعای رفع دندان درد شدید,دعا رفع دندان درد

ادعیه و اذکار مجرب برای شفای درد ها و بیماری های سخت

برای رفع ناراحتی قلبی یا درد قلب آیه شریفه ذیل را بر یک لیوان آب پاک قرائت کند و آن آب را بنوشد . این عمل را یک هفته مداوم انجام دهد مشکل قلبی اش برطرف خواهد شد. مجرب است.

(و اِذْ قَتَلْتُمْ نَفْسًا فَادّارَءْتُمْ فیها وَاللهُ مُخْرِجٌ ما کُنْتُمْ تَکْتُمُونَ)

روایت شده که برای شفای تمام بیماریها ، سوره مبارکه عنکبوت را در کاغذ بدون خط بنویسد و در آب پاک حل کند و بنوشد. بیماری اش کاملا شفا می یابد.

برای رفع درد پا و خصوصا درد ساق پا ، هفت مرتبه دعای قرآنی ذیل را بر ظرفی از آب پاک بخواند و آنرا بنوشد. این عمل را سه روز متوالی ادامه دهد :

واتْلُ ما اُوحِىَ اِلَیْکَ مِنْ کِتابِ رَبِّکَ لا مُبَدِّلَ لِکَلِماتِهِ وَ لَنْ تَجِدَ مِنْ دُونِهِ مُلْتَحَداًآنچه از کتاب پروردگارت به تو وحى شده تلاوت کن، سخنان او را جابجاکننده اى نیست، و هرگز جز او پناهى نیابى.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *