آخرین خبرها

دعای قوی و مجرب برای باطل کردن سحر طلسم و جادو

دعای قوی و مجرب برای باطل کردن سحر طلسم و جادو

اگر درگیر اتفاقات و مشکلات ناگهانی و سخت در زندگی شده اید و حس می کنید که ممکن است طلسم، سحر و یا جادو برای شما بسته شده، دعای قوی و مجرب برای باطل کردن سحر طلسم و جادو را بخوانید که ان شاء الله از این وضعیت رها شده و هر چه زود تر نتیجه می گیرید. این دعا را به عزیزان خود نیز شرح دهیم که به لطف خدای بزرگ و بخشنده آن ها نیز از مشکلات رها شوند.

027386783620738 باطل السحر و چشم زخم دعا و ختم مجرب
دعای قوی و مجرب برای باطل کردن سحر طلسم و جادو

دعای قوی و مجرب برای باطل کردن سحر طلسم و جادو,دعای باطل سحر,دعای باطل سحر قفل,دعای باطل سحر قوی,دعای باطل سحر و جادو,دعای باطل سحر دفن شده,دعاي باطل سحر,دعای باطل سحر بسیار قوی,دعای باطل سحر عمری,دعاي باطل سحر قوي,دعای باطل سحر از راه دور,دعای باطل سحر قوی از راه دور,دعای باطل سحر قوی و فوری,دعای باطل سحر قوی صوتی,دعای باطل سحر قوی ملکوت786,دعای باطل سحر قوی برای ازدواج,دعای باطل سحر قوی خوردنی,

دعای قوی و مجرب برای باطل کردن سحر طلسم و جادو

اگر فردی دعای قرآنی ذیل را بنویسد و با خود نگاه  دارد از کلیه طلسمات و جادو و سحر در امان خواهد بود و اگر کسی را مورد سحر و طلسم و جادو قرار داده باشند، باید که این دعا را با زعفران و گلاب نوشته و سپس در آب حل کرده و بیاشامد و همچنین بر سر بریزد وسپس یکی دیگر را نوشته و در نزد خود نگاه دارد. با عنایت باریتعالی سحر و جادو برطرف خواهد گردید. توجه شود که این دعا همچنین برای گشایش بخت و کارگشائی نیز مفید فایده است.

بسم الله الرحمن الرحیم خَتَمَ الله عَلی قُلوُبِهِم وَ عَلی سَمعِهِم وَ عَلی اَبصارِهِم غِشاوَهٌ وَ لَهُم عَذابٌ عَظیم وَ مِن النّاس مَن یَقول امَنّا بِالله وَ بِالاخِرَهِ وَ ما هُم بِموُمِنین یُخادَعون الله وَالّذینَ امَنو وَ ما یَخدَعون اِلاّ اَنفُسَهُم وَ ما یَشعَروُن فی قُلوبِهِم مَرَضٌ فَزادَهُمُ الله مَرَضاً وَ نُنَزِّلُ مِنَ القُران ما هُوَ شَفاءٌ وَ رَحمَهٌ لِلموُمِنین یا ارحَمَ الرّاحِمین قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحر اِنَّ اللهَ لا یُصلِح عَمَلَ المُفسِدین فَسَیَکفیکََهُمُ الله وَ هُوَ السَّمیعُ العَلیم لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ اِلاّ باللهِ العَلیِّ العَظیم اِنّا لُلّه وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعوُن وَ اُفَوِّضُ اَمری اِلی الله اِنَّ اللهَ بَصیرٌ باِلعِباد یا اَرحَم الرّاحِمین.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *