آخرین خبرها

اذکار مجرب از امام صادق(ع) برای طلب مغفرت و عفو از گناهان به درگاه خدا

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به اذکار مجرب از امام صادق(ع) برای طلب مغفرت و عفو از گناهان به درگاه خدا پرداخته ایم. برای طلب عفو و آمرزش از گناهان از درگاه خداوند متعال و رسیدن به آرامش اذکار مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

21263DE4-4947-487B-99A3-348A3793CEC2-300x200 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دستورالعمل مجرب ترک گناه دعا و ختم مجرب دعای آمرزش گناهان

اذکار مجرب از امام صادق(ع) برای طلب مغفرت و عفو از گناهان به درگاه خدا,اذکار عفو بخش از خدا،دعای مجرب طلب آمرزش،دعا برای طلب مغفرت، ذکر های مجرب برای طلب آرامش در خواب و رفع سختی,ذکر آرامش روح,ذکر آرامش دهنده,ذکر آرامش دهنده قلب,ذکر آرامش در زندگی,ذکر آرامش,ذکر آرامش دهنده تجربه شده و عظیم,ذکر آرامش روحی,ذکر آرامش بهجت

اذکار مجرب از امام صادق(ع) برای طلب مغفرت و عفو از گناهان به درگاه خدا 

امام صادق (ع ) فرمودند: کسى که هنگام خواب سه بار ذکر زیر را بگوید، مانند روزى که از مادر متولد شده است ، از گناهان بیرون مى آید:
«الحمد لله الذى علا فقهر، و الحمد لله الذى بطن فخبر، والحمد لله الذى ملک فقدر، و الحمد لله الذى یحیى الموتى و یمیت الاحیاء و هو على کل شى ء قدیر.» ؛ همه ثناها مخصوص خداوندى است که پیروز و غالب است ، همه ثناها مخصوص خداوندى است که دانا به نهان و آشکار همه چیزى است ، همه ثناها مخصوص خداوندى است که مالک و توانا است ، همه ثناها مخصوص خداوندى است که مردگان را زنده نموده و زندگان را مى میراند، و او بر هر چیزى توانا است .(۱)

خواندن این ذکر عظیم: کسی که در شب از خواب بیدار شود و اذکار زیر را بخواند و بعد از آن بگوید: «اللّهم اغْفِر لی». پروردگارا! مرا مورد عفو و بخشش خود قرار ده یا دعائی بکند خداوند جوابش را می ‌دهد و اگر وضوء بگیرد و نماز بخواند نمازش قبول می ‌شود. دعا این است.
«لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِیْکَ لَهُ، لَهُ الْمُلْکُ وَلَهُ الْحَمْدُ وَهُوَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیْرٌ. سُبْحَانَ اللهِ، وَالْحَمْدُ لِلَّهِ، وَاللهُ أَکْبَرُ. ولاَ حَوْلَ وَلاَ قُوَّهَ إِلاَّ بِاللهِ»

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره‌ی مدیر قبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *