آخرین خبرها

اذکار و ادعیه گشایش بخت و ازدواج و باطل السحر و چشم زخم

در این نوشته از سایت ملکوت 786 اذکار و ادعیه گشایش بخت و ازدواج و باطل السحر و چشم زخم را برای شما دوستان قرار دادیم . مجموعه ای از ذکر و دعا و سوره های قرآنی به جهت بخت گشایی و آسان شدن ازدواج دخختران و پسران و همچنین باطل کردن هرگونه سحر و طلسم و جادو ساحران و جادوگران . این اذکار و ادعیه جزو دعاهای توصیه شده و تجربه شده می باشند …

اذکار-و-ادعیه-گشایش-بخت-و-ازدواج-و-باطل-السحر-و-چشم-زخم ادعيه و اذكار باطل السحر و چشم زخم بخت گشایی و ازدواج دعا و ختم مجرب

اذکار قرانی برای گشایش بخت,ادعیه مجرب برای بخت گشایی,ذکر و دعای گشایش بخت فوری,ادعیه و اذکار مخصوص ازدواج,اذکار مجرب باطل السحر و طلسم,ادعیه برای باطل کردن چشم زخم

بخت گشایی و ازدواج باطل السحر و چشم زخم

این موضوع را می توان در زمره ی عمده دغدغه های دختران جوان و دم بختی قرار داد که به دلایل مختلفی ازدواج آن ها سر نمی گیرد.

دلایل گوناگونی اعم از نیامدن و یا نبودن خواستگار، آمدن و پسندیده نشدن خواستگار، آمدن خواستگار های نامناسب و سد ها و موانع مختلف دیگر وجود دارند که سبب بالا رفتن سن دختر های دم بختی می شود که در انتظار فرا رسیدن زمان ازدواج خود افسرده شده اند.

البته لازم است بگوییم اقدام به ازدواج همگی به خود فرد و حس شجاعت، اعتماد و انگیزه ی او بستگی دارد، لذا در بسیاری از مواقع ترسیدن از ازدواج را به منزله بسته بودن بخت دختر می شناسند،

در حالی که اگر دختران دم بخت از مقوله ی ازدواج حراس نداشته باشند به راحتی می توانند به این سنت زیبای خداوند عمل کنند.

البته لازم است بگوییم جهت گشایش بخت دختران و دوشیزگانی که به جهت مجرد ماندن دچار افسردگی شده یا ناراحتند و خواستگار ندارند،

می توانید به نیت گشایش بخت و با ایمان و اخلاص دو رکعت نماز خوانده و سپس بر پوست آهو و یا کاغذ کاهی یا زرد رنگ و بدون خط سوره ی احزاب را بنویسید و سپس آن را در کوزه ای قرار داده و در همان خانه و اتاقی که دختر مجرد و یا بدون خواستگار زندگی می کند قرار دهید و همچنین هر روز کمی صدقه بخشید.

اگر با اخلاص و نیت خالص قلبی و با توکل به خداوند سبحان این اعمال را انجام داده و در نماز اول وقتش هم دقت کافی داشته باشید، به اذن خداوند به قدر کافی خواستگار پیدا شده و ازدواج بزودی انجام می گردد و این عمل بسیار موثر و فوری است.

دعا و سوره برای دفع سریع چشم زخم مجرب

یکی از اعتقادات و باور هایی که از دیر باز در جامعه وجود داشته تاثیر منفی نگاه برخی از افراد است که ممکن است سبب از بین رفتن اشیاء، بیمار یا دیوانه شدن افراد، بسته شدن بخت و … گردد.

جالب است بدانید این اعتقاد قدیمی که در قرآن چندین مرتبه به آن اشاره شده است، حتی بر اساس پژوهش های علمی هم به اثبات رسیده است.

در ادامه به چند مورد از دعا و سوره برای دفع سریع چشم زخم مجرب اشاره کرده ایم که جزء موثر ترین موارد هستند:

• زمانی که احساس کردید در معرض چشم زخم دیگران هستید یا خودتان نگاهی می کنید که ممکن است چشم زخمی برای دیگری در آن باشد، 3 بار بگویید:ماشاء الله لا قوة الا بالله العلی العظیم تا اثر آن دفع شود.
• تلاوت آیه ی ون یکاد الذین اثر مطلوبی بر دفع چشم زخم دارد.
• اگر می خواهید از چشم زخم در امان باشید ، کف دستتان را مقابل صورت خود قرار دهید و سوره حمد و قل هو الله احد و معوذتین را قرائت کنید و سپس دو کف را به صورتتان بکشید تا خدا شما را از گزند حفظ کند.
• ۴ قل یکی دیگر از بهترین اذکاری است که اگر قبل از خواب تلاوت کنید، شما را از خطر چشم زخم دور نگه خواهد داشت.
• و موارد بسیار متعدد دیگر.

منبع : سایت دعا شفا

************************************

منبع : سایت ملکوت 786 سایت اذکار و ادعیه و ختومات مجرب قرآنی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *