آخرین خبرها

افرادی که تا آخر عمر در رفته زندگی می کنند

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به افرادی که تا آخر عمر در رفته زندگی می کنند پرداخته ایم. برای دانستن اینکه چه افرادی و چه کسانی تا آخر عمر در رفاه و آسایش زندگی می کنند مطلب مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

98D202EB-DF40-472F-8E89-4D618121090C-300x189 دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب

افرادی که تا آخر عمر در رفته زندگی می کنند,چه افرادی تا آخر عمر در رفاه و آسایش هستند,چه کسانی تا آخر عمر در آسایش هستند,افرادی که به دیگران کمک می کنند,رفاه و آسایش برای چه کسانی است,زندگی در رفاه و آسیاش برای چه افرادی است

افرادی که تا آخر عمر در رفته زندگی می کنند

در بنی اسرائیل عابدی بود. شب خواب دید، در خواب به او گفتند: تو هشتاد سال عمر می کنی، چهل سال در رفاهی و چهل سال در فشاری. کدام یک را اول می خواهی چهل سال زندگی خوب را یا چهل سال در فشار؟

او گفت : من عیال صالحه ای دارم، از او مشورت می کنم. ببینم او چه می گوید؟ از خواب بیدار شد. رفت پیش عیالش و گفت: «من چنین خوابی دیده ام، تو چه می گویی؟» زن گفت: بگو من چهل سال اول را در رفاه می خواهم. شب بعد خواب دید و گفت: «من چهل سال اول را در رفاه می خواهم». از آن شب به بعد از در و دیوار برایش می آمد. به هر چه دست می زد طلا می شد. زنش هم میگفت: «فلانی خانه ندارد، برایش خانه بخر، فلان جاوبیمارستان ندارد، فلان جا مسجد ندارد، فلان پسر می خواهد عروسی کند، فلان دختر می خواهد شوهر کند ندارد.»

همسرش به او دستور می داد و او هم تا می توانست کمک می کرد. سَرِ چهل سال خواب دید به او گفتند: «خدا می خواهد از تو تشکر کند. چهل سال اول به تو داد، تو هم به دیگران دادی، می خواهد چهل سال دوم را هم در رفاه باشی» ما این را تجربه کرده ایم . کسانی که اول عمر کمک مالی به دیگران می کنند. در آخر عمر هم خوبند. ولی کسانی که اول عمر دارا بودند و کمکی نکردند، آخر عمر ورشکست می شوند و به گدایی می افتند. ما این را تجربه کرده ایم.

کتاب بدیع الحکمه حکمت ۳۵ از مواعظ آیت الله مجتهدی تهرانۍ(ره)

منبع : سایت ملکوت۷۸۶ مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *