آخرین خبرها

دعا و راهکار اسلامی برای دفع اثر چشم زخم و رهایی از سحر و طلسم

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت786 قصد داریم به شما عزیزان دعا و راهکار اسلامی برای دفع اثر چشم زخم و رهایی از سحر و طلسم را شرح دهیم. در واقع این دعا باعث می شود که اگر درگیر مشکلاتی در زندگی و رابطه و کار خود هستید هر چه زود تر حل شود و مشکلات پیش و روی تان از بین برود.

,دعای دفع سحر و جادو,دعاي دفع سحر و جادو,دعاهای دفع سحر و جادو,دعا دفع سحر و جادو صوتی,دعای رفع سحر و جادو در مفاتیح,دعای رفع سحر و جادو برای ازدواج,دعای برای دفع سحر و جادو,دعای قوی دفع سحر و جادو,دعای مجرب برای دفع سحر و جادو,دعای برای رفع سحر و جادو,دعای دفع سحر,دعای دفع سحر و بستگی و گرفتگی

دعا-برای-دفع-سحر-و-جادو-های-سخت باطل السحر و چشم زخم سحر و جادو و طلسم

دعا و راهکار اسلامی برای دفع اثر چشم زخم و رهایی از سحر و طلسم,دعای دفع سحر و چشم زخم,دعای دفع سحر حضرت علی,دعای دفع سحر قوی و فوری,دعای دفع سحر صوتی,دعای صوتی دفع سحر و جادو,دعا جهت رفع سحر و جادو,دعا برای دفع سحر و جادو,دعا برای دفع سحر جادو,دعای چهل کلید برای دفع سحر و جادو,دعا برای دفع سحر و چشم زخم,خواص دعای دفع سحر امام علی,متن دعای دفع سحر امام علی

خواندن این آیه نیز جهت خنثی كردن اثر سحر وارد شده است:«إنَّ ربّكم اللهُ الَذی خَلقَ السَموات وَ الأرض فی سِتةِ أیّام ثُمَّ استوی عَلی العَرش یُغشِی اللیل النَهار یَطْلبه حثیثاً و الشَّمْس وَ القَمر و النُجوم مُسخّرات بِأمره ألاَ لَه الخَلق و الأمر تَباركَ اللهُ رَبّ العالَمین». «ادْعُوا رَبَّكُمْ تَضَرُّعاً وَ خُفْیَةً إِنَّهُ لا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ وَ لا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلاحِها وَ ادْعُوهُ خَوْفاً وَ طَمَعاً إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِنَ الْمُحْسِنِین».

دعا برای دفع سحر و طلسم

همچنین از حضرت روایت شده است: جهت محفوظ ماندن از سحر و جادو، شب ها پس از نماز و روز ها پیش از نماز هفت مرتبه بخوانید: «بِسمِ الله وَ بِالله سَنشُدُّ عَضُدَكَ بِأخیك وَ نَجعَلَ لَكُما سُلطاناً فَلا یَصِلونَ إلَیكُما بِآیاتِنا أنتُما وَ مَن اتَّبَعَكُما الغالِبون».

محمد بن مسلم از امام صادق علیه السلام نقل كرده: جهت بطلان سحر، این دعا را بنویسید و همراه خود نگه دارید: «قالَ موسی ما جِئتُم بِهِ السِّحر إنَّ الله سَیُبطِلُه إنّ الله لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدین و یَحِقّ الله الحَقّ بِكلِماتِه و لَو كَرِهَ المُجرِمون اَأنتم أشَدُّ خَلقاً أمِ السماءَ بنا ها رَفعَ سَمكَها فَسوّاها» تا آخر آیات سوره نازعات. در ادامه: «فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما كانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِكَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ و أُلقی السَّحرةُ ساجدین، قالوا آمَنّا بِربِّ العالَمین رَبِّ موسی وَ هارون»

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *