آخرین خبرها

انواع دعا های کسب ثروت و زیاد شدن اموال

انواع دعا های کسب ثروت و زیاد شدن اموال

به شما عزیزان در ادامه این پست گره گشای قوی و اسلامی می آموزیم که باعث می شود به روزی زیادی برسید و از مشکلات مالی رها شوید، همین طور اگر حس می کنید هر چه تلاش می کنید به مقدار موفقیتی که در ذهن دارید نمی رسید انواع دعا های کسب ثروت و زیاد شدن اموال را بخوانید.

70230737023 دعا و ختم مجرب رزق و روزی
انواع دعا های کسب ثروت و زیاد شدن اموال

انواع دعا های کسب ثروت و زیاد شدن اموال,دعای زیاد شدن روزی,دعای زیاد شدن روزی مغازه,دعای زیاد شدن روزی حلال,دعای زیاد شدن روزی در کار,دعای زیاد شدن روزی و رزق,دعای زیاد شدن روزی چیست,دعای زیاد شدن روزی در مغازه,دعای زیاد شدن روزی صوتی,دعای زیاد شدن روزی قوی و پرخیر,دعایی برای زیاد شدن روزی,دعای زیاد شدن رزق و روزی مغازه,دعا برای زیاد شدن روزی در مغازه,دعای زیاد شدن رزق و روزی در مغازه,دعای افزایش روزی در کار,دعاي زياد شدن رزق و روزي,دعاي زياد شدن رزق و روزی,

انواع دعا های کسب ثروت و زیاد شدن اموال

روایت شده است هر کس در وقت صبح قبل از تکلم سه بار بخشی از آیه ۱۴۴ سوره مائده را بخواند روزی او از جایی برسد که گمان نداشته باشد.بسم الله الرحمن الرحیم رَبَّنا أَنْزِلْ عَلَيْنا ماءِدَةً مِنَ السَّماءِ تكُونُ لَنا عيدًا لِأَوَّلِنا وَ آخِرِنا وَ آيَةً مِنْكَ وَ ارْزُقْنا وَ أَنْتَ خَيْرُ الرّازِقينَ.

 

برکت پول روز جمعه در ميان دو نماز به يک خط بنويس ( يعني خط دوم نرود ) دعا را و در کيف پولت قرار بده تا هميشه غني باشي. بسم الله الرحمن الرحيم و لقد مَكّنّا كم فى الارض و جعلنا لكم فيها معايش قليلا ما تشكرون.

 

جهت توانگری و دوام ملک و بزرگی و تسلط و خَدَم و حَشَم و مالک شدن املاک و غیره مداومت نماید بر اسم «یا مالک» و اگر کسی روز جمعه پیش از طلوع آفتاب 1000 مرتبه این اسم را بخواند تمام حوائج دنیا و آخرت او برآورده شود. عدد کبیر این اسم 90 می‌باشد.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *