آخرین خبرها

دستور نوشتن ختم مجرب کسب روزی فراوان پرخیر

دستور نوشتن ختم مجرب کسب روزی فراوان پرخیر

در این پست یک بار دیگر به شما عزیزان گره گشای اسلامی و تجربه شده ای می آموزیم که سبب می شود به موفقیت های عظیم مالی برسید و اگر حس می کنید که مدام درگیر رخداد های تلخ و سخت هستید دستور نوشتن ختم مجرب کسب روزی فراوان پرخیر نتیجه بخش است.

0783628673620873 دعا و ختم مجرب رزق و روزی
دستور نوشتن ختم مجرب کسب روزی فراوان پرخیر

دستور نوشتن ختم مجرب کسب روزی فراوان پرخیر,ختم روزی,ختم رسیدن روزی از غیب,ختم قرآن روزی یک صفحه,ختم برای گشایش روزی,ختم برای روزی فراوان,ختم برای روزی,ختم افزایش روزی,ختم برای روزی زیاد,ختم رزق و روزی,ختم جهت گشایش روزی,ختم سوره واقعه برای روزی,ختم برای رزق و روزی,ختم سوره ذاریات برای روزی,ختم سوره طلاق برای روزی,ختم سوره شمس برای روزی,ختم برای افزایش رزق و روزی,ختم مجرب برای افزایش روزی,ختم برای افزایش روزی,ختم مجرب افزایش روزی,ختم سوره واقعه برای افزایش روزی,ختم مجرب برای رزق و روزی زیاد,ختم برای زیاد شدن روزی,ختم واقعه برای رزق و روزی,ختم نادعلی برای رزق و روزی,ختم صلوات برای رزق و روزی,

دستور نوشتن ختم مجرب کسب روزی فراوان پرخیر

ختم سوره مباركه طه :سوره مباركه طه را هر روز بعد از اذان صبح وقبل از طلوع آفتاب بخواند رزق او فراخ شودواز جايي كه گمان نداشته باشد خدا براي او روزي برساند ،واگر در هنگام طلئع آفتاب بخواند روزي تازه به او رسد واگر كسي اين سوره مباركه را بنويسد وهمراه خود داشته باشد در پي پي هر حاجتي برود موفق گردد ، واگر براي اصلاح بين دونفر بخواهد برود قبل از رفتن اين سوره را بخواند .

هر كه بعد از نماز پيشين سر به سجده نهد و 70 نوبت بگويد اين اسم مبارك «يا وهاب» را از خلق مستغني گردد و اين اسمي است كه به غايت پر خاصيت و سريع الاجابه.

اگر كسي اين را ورد سازد و هر روز 1035 بار بخواند «يا وهّاب يا ذلطّول» روزي بر وري فراخ گردد. و اگر مداومت كند از جائي كه گمان ندارد روزي او برسد.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *