آخرین خبرها

انواع روشهای ختم صلوات برای حاجت گرفتن

در این نوشته از سایت ملکوت 786 انواع روشهای ختم صلوات برای حاجت گرفتن را برای شما دوستان قرار دادیم . برای ختم صلوات می توان از روشهای مختلف استفاده کرد . برای مثال می توان به عدد ابجد نام امام حسین (ع) که عدد 128 می باشد 128 صلوات فرستاد . در ادامه از سایت دعا شفا با انواع روشهای ختم صلوات برای استجابت دعا درخدمت شما عزیزان هستیم .

انواع-روشهای-ختم-صلوات-برای-حاجت-گرفتن ادعيه و اذكار دعا و ختم مجرب دعای حاجت روایی

انواع روشهای ختم صلوات برای حاجت گرفتن,انواع ختم صلوات,صلوات برای حاجت گرفتن,بهترین روشهای ختم صلوات,طریقه ختم صلوات برای استجابت دعا,چند روش مجرب برای ختم صلوات,ختم صلوات به عدد ابجد امام حسین

كسي كه مي خواهد صلوات بفرستد به صورت زير مي تواند عمل كند :

1- به عدد حروف صلوات كه چهارده حرف است مي تواند صلوات فرستد.

2- به عدد ابجدي صلوات كه 557 ميباشد صلوات فرستد.

3- اگر مي خواهد به نام يكي از معصومين صلوات فرستد مي تواند به عدد نام آن بزرگواران كه در ذيل آمده صلوات بفرستد مثلا اگر بخواهد به ساحت امام حسين (ع) صلوات بفرستد بايد 128 مرتبه كه عدد نام آن بزرگوار ميباشد صلوات بفرستد .

4- صلوات فرستادن اگر براي برآورده شدن حوائج و رفع گرفتاري ها وغم ها باشد چون تعداد مشخص نيست بايد به عدد نام مبارك رسول الله 92 مرتبه و يا به نام آقا علي مرتضي 110 مرتبه صلوات فرستاده شود.

5 – اگر براي حوائج شخصي باشد عدد نام حاجتمند انتخاب شود بهر است و اگر براي شادي روح يكي از رفتگان باشد به عدد شخص (متوفي) هديه فرستاده شود.

(بر گرفته از كتاب صلوات كليد حل مشكلات علي خمسه اي قزويني)

منبع : دعا سایت

************************************

منبع : سایت ملکوت 786 سایت اذکار و ادعیه و ختومات مجرب قرآنی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *