آخرین خبرها

بخورات و اهمیت آن در علوم غريبه

بخورات و اهمیت آن در علوم غريبه و توضيح برخی از اين بخورات

bokhoorat پرسش و پاسخ متفرقه
بخورات چیست,اقسام بخورات علوم غریبه,بخورات و اهمیت آن در علوم غريبه,بخورات در علوم غریبه

باید گفت که مبحث بخورات از مباحث تخصصی در علوم غریبه است و در واقع، خود علمی جداگانه است. در اینجا به مقتضای بحث، مطالبی مختصر عنوان میشود.
برای انجام دعوات در علم الروحانیات، خوشبو بودن مکان با استفاده از روائح طیبه از بدیهیات است و همانطور که قبلا ذکر شد از اولیات واصول اجابت دعوات جهت ارتباط و تعاملات در علوم غريبه، استفاده از بخورات مناسب با رعایت نوع و طبع دعوت است. دلیل آن نیز چندگانه است. اول اینکه موکلین و خدام که در زمان انجام دعوت در مکان حضور دارند بعضا تغذیه آنها از بوهای طیب و خوش است. از طرف دیگر این انجام بخور،‌ نوعی احترام به این نیروهای غیرارگانیک است. در انجام بخورات برای مبحث موکلین غیر رحمانی، بحث متفاوت است.

 

ببینید، در انجام دعوت، همیشه نوع و طبع دعوت هم توسط دعوت كننده رعایت میشود.  مثلا گرم بودن یا سرد بودن طبع دعوت بسته به نوع دعوت. در برخی دعوات از بخورات بدیل (هر ذورائحه طیبه یا برعکس) استفاده ميشود. ولی در بیشتر مواقع و خصوصا در دعواتی که قدرت انجام عمل زیاد میدهند باید از بخورات اختصاصی دعوت بهره گرفت.

اللهم يا مُغَيـَّرَ الحال والأحوال غيـِّر حالنا إلى أحسن حال اللهم أنت المقصود بكل حال والمشار إليه بكل معنى . اللهم إني سلَّمت إليك مقاليد أمري فاقبلني وارحمني .

اللهم لا تحجبني بدنياي عنك واجعل بغيتي من الدنيا بغية الراكب المـُجِدِّ للآخرة ، واجعل همومي هماً واحداً هو لقائك يا أرحم الراحمين.

 

درباره‌ی سید

یک نظر

  1. سلام چند سوال داشتم اگه لطف کنید جواب بدید ممنون میشم
    1ایا نام دیگر بخور جاویدی بخور جاوی است یا نه؟
    2پارچه اطلس زرد چه جور پارچه ای است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *