آخرین خبرها

تعبیر و تفسیر باغ در خواب چیست تعبیر ساخت باغ و باغبانی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  تعبیر و تفسیر باغ در خواب چیست تعبیر ساخت باغ و باغبانی پرداخته ایم ان شاءالله مفهوم خواب خود را متوجه خواهید شد . 

تعبیر باغ انگور,تعبیر باغ میوه,تعبیر باغ سیب,تعبیر باغ انار,تعبیر باغچه,تعبیر باغ سرسبز,تعبیر باغ گردو,تعبیر باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است,تعبیر باغ پرتقال,تعبیر باغچه سبزی,تعبیر باغ گل,تعبیر باغ وحش,تعبیر باغ خیار,تعبیر باغ گیلاس,تعبیر باغ پسته,تعبیر خواب باغبانی مرده,تعبیر قیچی باغبانی,تعبیر خواب قیچی باغبانی,تعبیر خواب بیلچه باغبانی  

تعبیر-و-تفسیر-باغ-در-خواب-چیست-تعبیر-ساخت-باغ-و-باغبانی-300x171 تعبیر خواب دسته‌بندی نشده متفرقه
تعبیر و تفسیر باغ در خواب چیست تعبیر ساخت باغ و باغبانی

تعبیر خواب باغ از نظر محمد ابن سیرین                 

از نظر ابن سیرین باغ انگور نماد یک زن دلسوز و فداکار، مهربان و بخشنده است.
اگر در خواب دیدید که شما صاحب این باغ انگور نبودید، هر تعبیری چه خوب و یا چه بد به صاحب باغ مربوط می شود.
اگر در خواب دیدید که یک باغ انگور تمیز و پر از درخت انگور داشتید، به شرط اینکه در فصل تابستان که فصل خود انگور است چنین خوابی ببینید، این خواب یعنی شما با یک زن نیکو اخلاق و درست کردار ازدواج خواهید کرد.و به لطف این زن به خیر و برکت بسیار زیاد خواهید رسید.
اگر در خواب درختان این باغ بدون برگ و میوه بود، تعبیرش کاملا بالعکس خواهد بود. شما با زنی بد فطرت و بدجنس ازدواج خواهید کرد که جز شر و مکافات برای شما چیزی به همراه ندارد.
اگر برگ درختان این باغ را زرد و پژمرده دیدید، تعبیرش یک بیماری و مشکل جسمانی است.                  

 

تعبیر خواب باغ به روایت جابر مغربی                   

باغ در خواب شغل مردان است. اگر در باغ سبزه ببیند، کارش نیکو شود .
اگر در باغ، سبزه ببینی، یـعـنـی کار تو خوب پیش می رود و آراسته می شود.
اگر به هنگام تابستان باغی را مشاهده کردید که در آن هیچ درخت و گیاهی نبود و آن باغ مرده و خشک شده بود نشانه این است که پادشاه یا مقام بلند پایه ای بر آن مردم ظلم و ستم می کند.
اگر خواب دیدید که باغی را آباد کردید و در آن درخت کاشتید و میوه داد نشانه این است که زنی توانمند خواهید گرفت و صاحب مال و نعمت و فرزندان خواهید شد.
اگر در خواب باغی بدون سبزه و میوه دیدید نشانه این است که کار شما نیکو گردد
اگر باغ را شادمان و زیبا دیدید و کسی گفت که این باغ برای فلانی است و میوه از آن باغ خوردید دلیل بر این است که به همان قدر آن باغ از طرف خداوند منفعت یابد.
گر ببینی باغ را آبیاری می کنی، یـعـنـی بوسیله مالی که بدست آورده ای با زنی ازدواج می کنی و یا اینکه «کنیزکی» به دست می آوری، و اگر ببینی در آن باغ میوه وجود دارد، یـعـنـی صاحب فرزندی می شوی،
اگر ببینی در باغ نماز می خوانی، یـعـنـی توبه می کنی .                        

 

باغبانی یا ساخت باغ                   

جابر مغربی می‌گوید : اگر ببینی با دستان خودت باغی را احداث می‌کنی و می‌سازی و در آن درخت کاشته‌ای و میوه داده است، یـعـنـی با زن ثروتمندی ازدواج می‌کنی و صاحب مال و نعمت و فرزندانی خواهی شد. امام صادق (ع) می‌فرمایند: اگر ببینی باغبانی می‌کنی، یـعـنـی با زنی ثروتمند ازدواج می‌کنی و برای او کار می‌نمایی و با او سازش و مدارا خواهی کرد.
حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر ببینی در باغ، شفتالو میکاری، یـعـنـی صاحب فرزندی می‌شوی که علم و ادب را سریعاً یاد می‌گیرد.
اگر ببینی در باغ، گل و گیاهان خوشبو میکاری، یـعـنـی صاحب فرزندی خوب و صالح می‌شوی.                      

 

برگرفته از سایت ملکوتیها   

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *