آخرین خبرها

 دعا و ذکرهای قوی برای رفع مشکل و دعای دفع بلا بسیار مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶   دعا و ذکرهای قوی برای رفع مشکل و دعای دفع بلا بسیار مجرب پرداخته ای ان شاءالله با دعاهای تجربه شده مشکل شما حل می شود . 

دعا رفع مشکلات,دعا رفع مشکل مالی,دعا رفع مشکلات ,دعا رفع مشکلات خانوادگی,دعا رفع مشکلات اهل سنت,دعا رفع مشکل و مریضی,دعای رفع مشکل مالی,دعای رفع مشکل دادگاهی,دعای رفع مشکل خانوادگی,دعای رفع مشکلات حضرت ایوب و یونس,دعا رفع بلا از خانواده,دعا رفع بلا و بیماری,دعا رفع بلا و چشم زخم,دعا رفع بلا ,دعا رفع بلا در سفر,دعا رفع بلا و وبا,دعا رفع بلا در ماه صفر,دعا رفع بلا رسول,دعای رفع بلا برای خانواده,دعای رفع بلا برای خانواده ,دعای رفع بلا و وبا,دعای رفع بلا و سختی                    

دعا-و-ذکرهای-قوی-برای-رفع-مشکل-و-دعای-دفع-بلا-بسیار-مجرب-300x161 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعا و ذکرهای قوی برای رفع مشکل و دعای دفع بلا بسیار مجرب

ذکر قوی برای رفع مشکل     

برخی افراد بسیار حساس هستند و بعضاً احساس می‌کنند که از طرف دیگران نسبت به ایشان دشمنی می شود و ….یا دشمنان زیادی دارند،لذا هرگاه احساس کردید که کسی یا کسانی باشما دشمنی دارند، برای دفع هرگونه آثار سوء که ممکن است انجام شده باشد:
اول؛ دریک مجلس یکهزار و شصت و نِه (۱۰۶۹) مرتبه بگوید « اعتصمت بالله » مجرب است.
دوم؛ برای مطالب مشکله در یک مجلس یک هزارو بیست و سه(۱۰۲۳) مرتبه بگوید « توکلت علی الله »
سوم؛ برای نجات از غم هایی که شمار را آزار می دهد سی و سه(۳۳) مرتبه « لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ  »                     

دعای دفع بلا                 

حضرت امیرالمومنین علی (ع) به نقل از پیامبر اکرم(ص) فرمودند : 
هر کس با ایمان که به سفر رود و با او عصایی باشید از چوب بادام تلخ و آیه 22 سوره قصص را با این آیات (آیات 26 الی 28 سوره قصص) با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند، در آن سفر از شر درندگان و از شر حیوانات زهرناک و از شر دزد محفوظ ماند و هفتاد فرشته او را محافظت کنند تا به خانه خود برگردد و از شر شیطان در آن سفر دور باشد : 
« وَلَمَّا تَوَجَّهَ تِلْقَاء مَدْیَنَ قَالَ عَسَی رَبِّی أَن یَهْدِیَنِی سَوَاء السَّبِیلِ»( آیه 22 سوره قصص)
«قَالَتْ إِحْدَاهُمَا یَا أَبَتِ اسْتَأْجِرْهُ إِنَّ خَیْرَ مَنِ اسْتَأْجَرْتَ الْقَوِیُّ الْأَمِینُ. قَالَ إِنِّی أُرِیدُ أَنْ أُنکِحَکَ إِحْدَی ابْنَتَیَّ هَاتَیْنِ عَلَی أَن تَأْجُرَنِی ثَمَانِیَ حِجَجٍ فَإِنْ أَتْمَمْتَ عَشْرًا فَمِنْ عِندِکَ وَمَا أُرِیدُ أَنْ أَشُقَّ عَلَیْکَ سَتَجِدُنِی إِن شَاء اللَّهُ مِنَ الصَّالِحِینَ. قَالَ ذَلِکَ بَیْنِی وَبَیْنَکَ أَیَّمَا الْأَجَلَیْنِ قَضَیْتُ فَلَا عُدْوَانَ عَلَیَّ وَاللَّهُ عَلَی مَا نَقُولُ وَکِیلٌ » (آیات 26 الی 28 سوره قصص)
از حضرت رسول اکرم (ص) روایت شده است که فرمودند:
هر کس با ایمان سه آیه از اول سوره مبارکه انعام را در صبح با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند حق سبحانه و تعالی هفتاد هزار ملک موکل کند که آن را از بلیات نگاه دارند و بنویسند برای او مثل اعمال هفتاد هزار ملک.
« الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَجَعَلَ الظُّلُمَاتِ وَالنُّورَ ثُمَّ الَّذِینَ کَفَرُواْ بِرَبِّهِم یَعْدِلُونَ.
هُوَ الَّذِی خَلَقَکُم مِّن طِینٍ ثُمَّ قَضَی أَجَلًا وَأَجَلٌ مُّسمًّی عِندَهُ ثُمَّ أَنتُمْ تَمْتَرُونَ.
وَهُوَ اللّهُ فِی السَّمَاوَاتِ وَفِی الأَرْضِ یَعْلَمُ سِرَّکُمْ وَجَهرَکُمْ وَیَعْلَمُ مَا تَکْسِبُونَ»( آیات 1 تا 3 سوره انعام)
از پیامبر اکرم (ص) روایت شده است که هر که در صبح هفت مرتبه بخواند این دعای دفع بلا را در آن روز از بلاها محفوظ باشد : 
« فَاللَّهُ خَیْرٌ حافِظاً وَ هُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ‌. إِنَّ وَلِیِّیَ اللَّهُ الَّذِی نَزَّلَ الْکِتابَ وَ هُوَ یَتَوَلَّی الصَّالِحِینَ. فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقُلْ حَسْبِیَ اللَّهُ لا إِلهَ إِلَّا هُوَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ لْعَظِیمِ»؛ (بحار الأنوار، ج83، ص298)                    

 

برگرفته از سایت دعایاب    

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *