آخرین خبرها

تعبیر و تفسیر دیدن خرید خانه در خواب چیست دیدن خانه بزرگ در خواب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  تعبیر و تفسیر دیدن خرید خانه در خواب چیست دیدن خانه بزرگ در خواب پرداخته ایم تا مهوم خواب خود را متوجه شوید . 

تعبیر خرید خانه ویلایی,تعبیر خرید خانه جدید,تعبیر خرید خانه قدیمی,تعبیر خرید خانه توسط مرده,تعبیر خرید خانه دیگران,تعبیر خرید خانه بزرگ در خواب,تعبیر خرید خانه توسط دیگران,تعبیر خرید خانه نو در خواب,تعبیر خرید خانه دو طبقه,تعبیر خرید خانه جدید در خواب,تعبیر خرید خانه مرده,تعبیر خرید خانه از مرده,تعبیر خانه,تعبیر خانه بزرگ,تعبیر خانه جدید,تعبیر خانه قدیمی,تعبیر خانه خریدن,تعبیر خانه ساختن,تعبیر خانه درخواب,تعبیر خانه تکانی,تعبیر خانه خدا,تعبیر خانه پدری,تعبیر خانه مادربزرگ,تعبیر خانه چوبی,تعبیر خانه ساختن دیگران

تعبیر-و-تفسیر-دیدن-خرید-خانه-در-خواب-چیست-دیدن-خانه-بزرگ-در-خواب-300x171 تعبیر خواب دسته‌بندی نشده متفرقه
تعبیر و تفسیر دیدن خرید خانه در خواب چیست دیدن خانه بزرگ در خواب

تعبیر خواب خانه خریدن                   

اگر در خواب دیدید که قصد خرید خانه داشتید تعبیرش این است که سخت در تلاشید تا چیزی را به دست بیاورید. گاهی این خواب نشانه استفاده از فرصت ها در زندگی است.
اگر در خواب دیدید که در خانه خود هستید و در آن جا زندگی می کردید و احساس خوبی داشتید تعبیرش این است که نیاز به استقلال دارید و دوست دارید به زودی به تنهایی زندگی کنید. این خواب نشانه این است که نیاز دارید تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و باید برخی مسئولیت ها را بپذیرید.                    

 

تعبیر خواب خانه خریدن ابراهیم کرمانی                               

تعبیر خواب خانه خریدن اگر که در آهنی داشته باشد، یعنی ثروتمند شود. اگر در خانه او از نقره است، یعنی باید از گناهانش توبه کند.
اگر اطراف خانه ای که خریده خانه او هیچ خانه نبود، دلیل که حالش تباه شود.
تعبیر خواب خریدن خانه و خانه داشتن ، رسیدن مال فراوان است .                             

 

تعبیر خواب خرید خانه جدید برای زن باردار                       

وقتی زن باردار در خواب می بیند که در حال خرید خانه جدید است، گواه این است که روند زایمان آسان خواهد بود و بدون بحران به خوبی به دنیا می آید.
اگر زن حامله ای در خواب ببیند که به خانه جدیدی نقل مکان می کند، بیانگر آن است که نوع نوزاد درون او پسر است ان شاءالله.
اما وقتی زن باردار می بیند که در حال نقل مکان به خانه ای نوساز و بسیار بزرگ است، این نشانه آن است که نوزاد درون او ماده است.     

 

برگرفته از سایت ملکوتیها              

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *