آخرین خبرها

ختم و دعاهای قوی برای جلوگیری از طلاق و برگشت بعد از طلاق

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  ختم و دعاهای قوی برای جلوگیری از طلاق و برگشت بعد از طلاق پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای قوی کسی که طلاق گرفته باز خواهد گشت . 

دعای جلوگیری از طلاق قوی,دعای جلوگیری از طلاق,دعا برای جلوگیری از طلاق پدر و مادر,دعای جلوگیری از طلاق از راه دور,دعای مجرب جلوگیری از طلاق,دانلود دعای جلوگیری از طلاق,دعای نادعلی برای جلوگیری از طلاق,دعای برگشت از طلاق,دعا برای برگشتن از طلاق,دعا برای برگشت از طلاق,دعا برای برگشت از طلاق,دعای برگشت شوهر از طلاق,دعای برگشت بعد از طلاق,دعای برگشت زن از طلاق,دعای برگشت همسر بعد از طلاق,دعای برگشت شوهر بعد از طلاق

ختم-و-دعاهای-قوی-برای-جلوگیری-از-طلاق-و-برگشت-بعد-از-طلاق-300x171 ادعيه و اذكار دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
ختم و دعاهای قوی برای جلوگیری از طلاق و برگشت بعد از طلاق

ختم مجرب برای جلوگیری از طلاق                 

چون این آیات را به گلاب و مشک و زعفران بنویسند و بشوید و بکسی دهد که او با او زن خود میل نباشد میان ایشان محبت به درجه کمال واقع شود و هرگز طلاق واقع نشود . 
آیه 74 سوره بقره :
ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُكُمْ مِنْ بَعْدِ ذَلِكَ فَهِيَ كَالْحِجَارَةِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَةً وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَةِ لَمَا يَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهَارُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا يَشَّقَّقُ فَيَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاءُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا يَهْبِطُ مِنْ خَشْيَةِ اللَّهِ وَمَا اللَّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ ﴿۷۴﴾
آیات 1 و 2 سوره انسان :
هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنْسَانِ حِينٌ مِنَ الدَّهْرِ لَمْ يَكُنْ شَيْئًا مَذْكُورًا ﴿۱﴾ إِنَّا خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ مِنْ نُطْفَةٍ أَمْشَاجٍ نَبْتَلِيهِ فَجَعَلْنَاهُ سَمِيعًا بَصِيرًا ﴿۲﴾                      

 

دعای آشتی بعد از طلاق با آیت الکرسی               

دعای آشتی بعد از طلاق با آیت الکرسی به این صورت است که بعد از هر نماز یومیه بدون حرکت بر سر سجاده خود نشسته و با خلوص نیت 5 مرتبه آیت الکرسی بخوانید. این کار را تا 10 روز ادامه دهید تا با جلب محبت معشوق باعث بیقراری شدید وی و برگشت به زندگی شوید .                    

 

دعای برگشت شوهر به زنش                 

اگر شوهری نسبت به زنش سرد شده باشد و تصمیم به جدایی بگیرد می توانید از دعای برگشت شوهر به زنش استفاده کنید . برای برگشت شوهر به زنش کافی است دعای زیر را هر روز صبح بعد از نماز بخوانید. امید است که با عزیز شدن نزد شوهر، رام کردن همسر رخ داده و او را مجدد به خود برگردانید .

« اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معمورة وبخدمتک موصولة وأعمالی عندک مقبولة »     

 

برگرفته از سایت هاروس                            

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *