آخرین خبرها

تعبیر و تفسیر مو در خواب چیست تعبیر کوتاه کردن مو چیست

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ تعبیر و تفسیر مو در خواب چیست تعبیر کوتاه کردن مو چیست تعابیری پرداخته ایم تا شما مفهوم خواب خود را متوجه شوید . 

تعبیر موش در خواب,تعبیر مورچه در خواب,تعبیر موز,تعبیر موی سفید در خواب,تعبیر مورچه در خواب امام جعفر صادق,تعبیر مو در خواب,تعبیر موش سیاه,تعبیر موش در فال قهوه,تعبير كوتاه كردن مو در خواب,تعبير كوتاه كردن مو با قيچي,تعبیر موی سر ریختن,تعبیر موی سر بلند,تعبیر موی سر زن,تعبیر موی سر تراشیدن,تعبیر موی سر سفید شدن در خواب,تعبیر موی سر کندن,تعبیر موی سر سفید در خواب,تعبير خواب مو سر كوتاه كردن زن

تعبیر-و-تفسیر-مو-در-خواب-چیست-تعبیر-کوتاه-کردن-مو-چیست-1-300x158 تعبیر خواب دسته‌بندی نشده متفرقه
تعبیر و تفسیر مو در خواب چیست تعبیر کوتاه کردن مو چیست

تعبیر خواب مو از نظر جابر مغربی                     

جابر مغربی دیدن ساق‌های پرمو را در خواب نشان بدهکاری تعبیر کرده است و فرد خواب دیده گرفتار زندان خواهد شد . دیدن ساعدهای پرمو نیز بدین معناست که شریک و دوست فرد از او جدا خواهد شد و او گرفتار و غمگین می‌شود . 
از نظر این معبر، دیدن مو بر روی شکم نشان از بدهکاری دارد. اگر شخصی که روی سینه خود مو ندارد ، در خواب ببیند که سینه‌اش موی بسیاری دارد ، بدهکار خواهد شد. فردی که در خواب ببیند موی سینه خود را تراشیده هست ، یعنی بدهی خود را پرداخت خواهد کرد .                   

تعبیر خواب قیچی کردن مو             

اگر زنی خواب ببیند که گیسوانش را قیچی کرده اند و یا اینکه حس کند گیسوانش قیچی شده است تعبیر این خواب خوب نیست و آن زن بد نام خواهد شد و مورد اتهام و افترا قرار خواهد گرفت. توجه کنید این تعبیر فقط برای گیسوان قیچی شده درست است و برای کوتاه کردن مو درست نیست .

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : اگر زنی در خواب ببیند که گیسویش را قیچی کرده‌اند یا در عالم خواب این ادراک برای او باشد که گیسویش قیچی شده و یا ببیند که قیچی را با گیسویش آشنا کرده‌اند خوب نیست، زیرا آن زن بد نام می‌شود و مورد اتهام و افترا قرار می‌گیرد. این تعبیر فقط برای قیچی شدن است نه کوتاه شدن .             

حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند            

اگر امیر و فرماندهی در خواب ببیند که موی سرش را تراشیده است، برکنار می‌شود .    
اگر ببینی در مراسم حج، سر خود را تراشیده‌ای، تعبیرش صلاح و درستی دین و کفاره گناهان تو می‌باشد .
اگر ببینی موی سر خود را با تیغ یا با موبر و واجبی زده‌ای، سود و منفعت به دست می‌آوری                 

 

برگرفته از سایت دعا786 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *