آخرین خبرها

دعا و ذکر مجرب برای خرید خانه و خانه دار شدن تضمینی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعا و ذکر مجرب برای خرید خانه و خانه دار شدن تضمینی پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای قوی صاحب خانه خواهید شد .

دعا خانه دار شدن ,دعای خانه دار شدن فوری,دعای خانه دار شدن ,دعای خانه دار شدن در ماه صفر,دعای خانه دار شدن بهجت,دعای خانه دار شدن اهل سنت,دعای خانه دار شدن امام جواد,دعای خانه دار شدن در آخرین جمعه ماه رمضان,دعا خرید خانه دلخواه,دعا خرید خانه,دعای خرید خانه در گنجهای معنوی,دعای خرید خانه بهجت,دعای خرید خانه بزرگ,دعای خرید خانه از شیخ بهایی,دعای خرید خانه و ماشین,دعای خرید خانه در مفاتیح                   

دعا-و-ذکر-مجرب-برای-خرید-خانه-و-خانه-دار-شدن-تضمینی-300x158 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب دعای خریدن خانه متفرقه
دعا و ذکر مجرب برای خرید خانه و خانه دار شدن تضمینی

دعای سریع الاجابه خانه دار شدن 

همچنین می توان به موارد زیر به عنوان عواملی تاثیرگذار در خانه دار شدن افراد اشاره کرد : 
رسول اکرم (ص) خطاب به دخترش ، برای اسان شدن مشکلات خانه داری وی فرمود : فاطمه جان می خواهی عملی به تو تعلیم دهم که از خدمتگزار بهتر باشد ؟ هرگاه خواستی بخوابی  :  سی و سه مرتبه بگو : «سبحان الله» سی و سه مرتبه بگو : «الحمدالله» و سی و چهار مرتبه بگو : «الله اکبر» این ذکر صد مرتبه بیش نیست ولی در نامه عمل هزار حسنه دارد . فاطمه جان ! اگر این را هر روز صبح بگویی ، خدا کارهای دنیا و آخرتت را اصلاح خواهد نمود .

همچنین خواندن آیه الکرسی نیز در این موضوع بسیار مجرب است .        

           

دعای قوی برای خانه دار شدن از شیخ بهایی                           

به نقل از شیخ بهایی آمده است که هر کس این دعا را بخواند در حالیکه دلی صاف و اعتقادی صحیح دارد به حاجت خود می‌رسد ، در غیر این صورت در قیامت علیه من شاکی شود . خواندن این دعا در مسجد ثواب بیشتری دارد . پس اگر برای خانه دار شدن به سجده رفته و هفتاد مرتبه بگویید : 

لااِلهَ اِلَّا اللهُ بِعِزَّتِکَ وَقُدرَتِک. لااِلهَ اِلَّا اللهُ بِحَقِّ حَقِّکَ وَحُرمَتِکَ. لااِلهَ اِلَّا اللهُ فَرِّج بِرَحمَتِک .                        

ذکر مجرب برای خانه دار شدن             

سوره مبارکه المومنون آیـه بیست و نُه 

وَ قـُل رَبّ ِ اَنــزلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزلـیـن     

این ذکر گفتنش بیش از 6 دقیقه نمی شه و ارزش بالایی داره چرا که بعد از مدتی که مداومت به گفتن این ذکر کنید جواب میدهد و البته نباید شک کنید که ما که بی کاریم و بی پول نمی شه صاحب خونه بشیم و باید باور داشته باشید خدا این کار را بخواد انجام بده میشه و خدا قادر به انجام هر کاری هست .         

 

برگرفته از سایت دعاگو     

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *