آخرین خبرها

تفسیر تعبیر ازدواج کردن با دوست پسر چیست

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ تفسیر تعبیر ازدواج کردن با دوست پسر چیست پرداخته ایم 

تعبیر خواب ازدواج دختر مجرد,تعبیر خواب ازدواج زن متاهل,تعبیر خواب ازدواج خودم,تعبیر خواب ازدواج مرد متاهل,تعبیر خواب ازدواج با مرده,تعبیر خواب ازدواج دیگران,تعبیر خواب ازدواج با محرم,تعبیر خواب ازدواج معشوق با دیگری,تعبیر ازدواج زن متاهل,تعبیر ازدواج با مرده,تعبیر ازدواج مرده,تعبیر ازدواج مجدد شوهر,تعبیر ازدواج زن بیوه,تعبیر ازدواج با مرد متاهل,تعبیر ازدواج در خواب امام صادق,تعبیر ازدواج دختر مجرد

تفسیر-تعبیر-ازدواج-کردن-با-دوست-پسر-چیست-300x159 تعبیر خواب دسته‌بندی نشده
تفسیر تعبیر ازدواج کردن با دوست پسر چیست

تعبیر خواب ازدواج از نظر امام صادق (ع) 

امام صادق (ع) تعبیر کلی از دیدن ازدواج در خواب ارائه کرده است . او می‌فرماید اگر کسی در خواب ببیند که زن گرفته است ، خواب او را از چهار وجه می‌توان تعبیر کرد . در وجه اول به معنای بزرگی و مقام ، در وجه دوم به معنای زیادتی مال ، در وجه سوم به معنای سرحالی و آسایش و در وجه چهارم نیز به معنای خرمی و شادی است .  

 

تعبیر خواب ازدواج دختر 

آنلی بیتون می‌گوید : 
اگر دختری خواب ببیند عروس شده است اما هیچ احساس خوشحالی نمی‌کند ، علامت آن است که در زندگی به نومیدی دچار خواهد شد ، و در امور عاطفی شکست خواهد خورد .
اگر دختری خواب ببیند با پیرمردی ازدواج می‌کند ، علامت آن است که با مشکلات فراوانی روبرو خواهد شد . اما اگر خواب ببیند در هنگام جشن ازدواج مردی با لباس سیاه از مقابلش می‌گذرد و نگاه ملامت آمیزی به او می‌کند نشانه آن است که سردی بی تفاوتی یکی از دوستان او را ناامید می‌سازد .  

 

تعبیر خواب ازدواج با دوست پسر و یا دوست دختر 

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید :  

خواب ازدواج شما با دوست پسر/ دختر قبلی تان ازدواج می کنید ، بیانگر این است که جنبه هایی از آن رابطه را پذیرفته اید و از اشتباهات گذشته درس گرفته اید . 
خواب ازدواج شما با دوست پسر/ دختر قبلی تان ازدواج می کنید ، به این معنی است که رابطه ی فعلی ، با رابطه ی قبلی تان با دوست پسر/دختر قبلی تان اشتراکاتی دارد . با این وجود چون که شما از این شباهت ها آگاه هستید ، می دانید که همان اشتباهات را نباید بکنید . 

 

برگرفته از سایت هاروس 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *