آخرین خبرها

دعا و طلسم برای جلب محبت فرد مورد نظر سریع و قوی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعا و طلسم برای جلب محبت فرد مورد نظر سریع و قوی پرداخته ایم ان شاءالله جلب نظر خواهد شد . 

دعای جلب نظر معشوق,دعای جلب نظر دیگران,دعای جلب نظر و محبت,دعای جلب نظر خواستگار,دعای جلب نظر فرد خاص,دعای جلب نظر مردم,دعای جلب نظر شوهر,دعای جلب نظر برای ازدواج,دعای جلب نظر فرد خاص,دعای جلب توجه شخص مورد نظر,دعای جلب عشق شخص مورد نظر,دعای جلب محبت شخص مورد نظر 

دعا-و-طلسم-برای-جلب-محبت-فرد-مورد-نظر-سریع-و-قوی-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا متفرقه مهر و محبت
دعا و طلسم برای جلب محبت فرد مورد نظر سریع و قوی

 دعای جلب نظر و دوست داشتن 

اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معمورة وبخدمتک موصولة وأعمالی عندک مقبولة .
دعایی که در ادامه ذکر می شود برای جلب نظر و محبت و نیز افزایش مهر و محبت و از بین رفتن سردی میان زن و شوهر و ایجاد آشتی و گرمی و روابط حسنه میان زن و شوهر موثر است. لازم به ذکر است که این دعا فقط در امر حلال فایده دارد . 

 

دعا برای جلب محبت همسر و شخص مورد علاقه 

می توانید این دعا را برای جلب محبت پدر، مادر، همسر و یا حتی کسی که ازدواج کردن با او حرام نیست، بخوانید. دستورالعمل این دعا به شرح زیر است : 

ابتدا وضو گرفته و 2 رکعت نماز با نیت نزدیکی به خداوند، بخوانید . بعد از تمام شدن نماز، تسبیحات حضرت فاطمه (س) را بگویید و به حمد و ستایش خداوند مشغول شوید . 
بعد این دعا را بخوانید : اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی إِلْفَهَا وَ وُدَّهَا وَ رِضَاهَا بِی وَ أَرْضِنِی بِهَا وَ اجْمَعْ بَیْنَنَا بِأَحْسَنِ اجْتِمَاعٍ وَ أَنْفَسِ ائْتِلَافٍ فَإِنَّکَ تُحِبُّ الْحَلَالَ وَ تَکْرَهُ الْحَرَامَ وَ اعْلَمْ أَنَّ الْإِلْفَ مِنَ اللَّهِ وَ الْفِرْکَ مِنَ الشَّیْطَانِ لِیُکَرِّهَ مَا أَحَلَّ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ   

 

دعا برای جلب محبت قوی و جلب توجه دیگران به خود 

برای جلب محبت قوی اگر سوره ی یوسف را بنویسید و سه روز در خانه نگه دارید و بعد از سه روز آن را در بیرون خانه دفن کنید نزد هر شخصی محبوب و عزیز خواهید شد و محبت هر شخصی را که می خواهید به خود جلب می کنید. این دعای جلب محبت بسیار قوی است و خیلی زود به نتیجه می رسد . 

اگر تنها هستید و هیچ کس به شما توجه نمی کند برای جلب توجه دیگران به خود دعای زیر را هر روز در وقت اذان صبح ۷ مرتبه بخوانید و از خدا بخواهید دیگران توجه بیشتری به شما داشته باشند ان شاءالله خدای متعال دعای شما را مستجاب خواهد کرد.

ثُمَّ کَانَ مِنَ الَّذِینَ آمَنُوا وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ وَتَوَاصَوْا بِالْمَرْحَمَهِ  

 

برگرفته از سایت هاروس

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *