آخرین خبرها

توصیه آیت الله قاضی به خواندن قرآن برای کسب تقرب الهی

در این نوشته از سایت ملکوت 786 توصیه آیت الله قاضی به خواندن قرآن برای کسب تقرب الهی را برای شما دوستان قرار دادیم . مرحوم آیت الله قاضی بیشتر توصیه می کردند که قرآن بخوانید و با قرآن انس بگیرید . چرا که ایشان می دانستند قرآن کلید همه گشایش ها است . قرائت روزانه آیات و سوره های قرآنی از مهمترین توصیه ها و وصیت های آیت الله قاضی بود …

توصیه-آیت-الله-قاضی-به-خواندن-قرآن-برای-کسب-تقرب-الهی ادعيه و اذكار دعا

توصیه آیت الله قاضی به خواندن قرآن برای کسب تقرب الهی,توصیه و سفارش آیت الله قاضی,توصیه به خواندن قرآنی,وصیت آیت الله قاضی به قرائت قرآن

آیت الله نجابت می فرمودند:

آیت الله میرزا علی قاضی به مرحوم آیت الله شیخ علی محمد بروجردی (از شاگردان برجسته آقای قاضی) فرموده بودند که: « هیچ گاه از قرآن جدا مشو و ایشان تا آخر عمر بر این سفارش آقای قاضی وفادار و پایبند بود. هر وقت از کارهای ضروری و روزمره فارغ می شد، قرآن می خواند و با قرآن بود. »

آقای سید محمد حسن قاضی می فرمایند:

« چند سفارش ایشان عبارت است از: اول روخوانی قرآن. می فرمودند قرآن را خوب و صحیح بخوانید. توصیه دیگر ایشان راجع به دوره تاریخ اسلام بود. می فرمودند یک دوره تاریخ اسلام را از ولادت حضرت پیغمبر(ص) تا 255 هـ.ق یا 260 هـ.ق بخوانید. و بعد از عمل به این ها می فرمودند برو نمازشب بخوان! »

آیت الله قاضی در نامه ای به آیت الله طباطبایی می فرمودند:

دستورالعمل قرآن کریم است؛

فیه دواء کل دواء و شفاء کل عله و دوا کل غله علماً و عملاً و حالاً. آن قره العیون مخلصین

را همیشه جلوی چشم داشته باشید و با آن هادی طریق مقیم و صراط مستقیم سیر نمایید و از جمله سیرهای شریف آن قرائت است به حسن صورت و آداب دیگر، خصوص در بطون لیالی…»

همچنین :

بر شما باد به قرائت قرآن کریم در شب با صدای زیبا و غم انگیز، پس آن نوشیدنی و شراب مؤمنان است. تلاوت قرآن کمتر از یک جزء نباشد. »

منبع : سایت دعا شفا

************************************

منبع : سایت ملکوت 786 سایت اذکار و ادعیه و ختومات مجرب قرآنی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *